اپلیکیشن Slides گوگل برای آیفون و آی‌پد عرضه شد

پیش‌تر اپلیکیشن‌های Docs و Sheets از طرف گوگل در اپل‌استور اپل موجود بودند و حالا یک عضو جدید با نام Slides به جمع این خانواده پیوسته است.

0

همان‌طور که انتظار می‌رفت، اپلیکیشن Google Slides در iOS به شما این اجازه را می‌دهد که پرونده‌های تولید شده را با دستگاه‌های اندرویدی هم به اشتراک بگذارید. این کار را می‌توان با با لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی نیز انجام داد. تنها چیزی هم که برای این کار نیاز است یک اکانت گوگل است.

همان‌طور که می‌دانید این سرویس‌ها ابتدا تحت وب بودند و حالا به دستگاه‌های اندرویدی و iOS راه یافته‌اند. در همین حال می‌توانید در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت هم به ویرایش اسناد و فایل‌ها بپردازید و پس از اتصال به اینترنت این فایل‌ها با گوگل درایو همگام‌سازی خواهند شد. قابلیت دیگری که Slides دارد این است که می‌توانید با آن فایل‌های پاورپوینت مایکروسافت را هم ویرایش کنید.

این نکته هم قابل ذکر است که پیش‌تر همه‌ی این نرم‌افزارها برای دستگاه‌های اندرویدی در دسترس بودند و این امر هم به‌دلیل پشتیبانی بهتر گوگل و تحت اختیار بودن اندروید به‌وسیله‌ی گوگل است.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.