تبلت نکسوس اچ‌تی‌سی با پردازنده 64 بیتی Tegra K1 از راه می‌رسد

در مورد تبلت نکسوس جدید گوگل شایعاتی را پیش از این شنیده‌ایم. تبلتی با نام رمز HTC Volantis و با صفحه‌نمایش 8.9 اینچی و حالا احتمالاً با پردازنده 64 بیتی Nvidia Tegra K1.

1

نسخه 64 بیتی Tegra K1 انویدیا با نام Denver ماه گذشته رونمایی شد. پردازنده‌ای که به ادعای انویدیا با دو هسته 64 بیتی قدرتمند و پردازنده گرافیکی 192 هسته‌ای خود بهتر از تمامی چیپست‌های کنونی موبایلی عمل خواهد کرد. حالا نتایج بررسی اپلیکیشن CPU-Z بر روی این تبلت نشان از استفاده از چیپست Denver دارد.

Volantis-CPU-Z

به گفته انویدیا این چیپست 1.5 برابر از سایر چیپست‌ها کم‌مصرف‌تر است و همچنین از استاندارد‌های DirectX 11 و OpenGL 4.4 نیز پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این تبلت 8.9 اینچی نکسوس جدید با وضوح 2560 در 1600 پیکسل مانند تبلت‌های جدید سامسونگ و همچنین نکسوس 10 عرضه خواهد شد و احتمالاً این‌بار با یک تبلت فوق‌العاده نکسوسی مواجه خواهیم شد.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سجاد می‌گوید

    این یعنی اینکه همه چیز تعداد هسته نیست