آیا بخش جستجوی تصاویر گوگل هک شده است؟

امروز بخش جستجوی تصاویر گوگل با مشکل عجیبی مواجه شد و بسیاری از کاربران در سراسر جهان هم این مشکل را گزارش کرده‌اند. این کاربران پس از جستجوی تصویر مورد نظر خود با تصویری از یک خودروی تصادف کرده در اندازه‌های مختلف مواجه شده‌اند.

0

این تصویر که مربوط به کشور اوکراین است به‌جای تمام نتایج جستجو نشان داده می‌شود و هنوز مشخص نیست چرا این اتفاق می‌افتد. چند تصویر اول جستجوی همان نتایجی هستند که کاربر به دنبال آن‌هاست ولی بقیه‌ی نتایج تنها تصویر یک خودروی تصادف‌کرده هستند. این تصادف در سال 2012 اتفاق افتاده و 3 نفر در این حادثه جان خود را ازدست‌داده‌اند.

منبع این تصویر هم یک مطلب در یک وب‌سایت اوکراینی است که مربوط به این تصادف بوده. از‌آنجاکه این خبر مربوط به 2 سال پیش است، بسیاری حدس می‌زنند که این تنها یک اشتباه از طرف گوگل است. درهرحال ما در جستجوی تصاویر با چنین مشکلی روبه‌رو نشدیم، اما کاربران زیادی در شبکه‌های اجتماعی از این مشکل گلایه کرده‌اند. مشکل هرچه که باشد، مربوط به یک کشور خاص نیست. کاربران هم‌چنین با یک مشکل دیگر هم روبه‌رو شده‌اند. برخی کاربران تصویر ستاره‌ی NBA، آقای Kevin Durant را هم در جستجوهای خود مشاهده‌ کرده‌اند؛ درحالی‌که موضوع مورد جستجوی آن‌ها ربطی به این بازیکن نداشته است.

به‌هرحال پاسخی از طرف گوگل بابت این مشکلات دریافت نشده است ولی در صورت انتشار اخبار جدید، حتماً شما را از ادامه‌ی این ماجرا مطلع خواهیم کرد.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.