ایسر گوشی هشت هسته‌ای، اما ارزان‌قیمت Liquid X1 را وارد بازار کرد

شرکت ایسر هفته‌ی گذشته فروش دستگاه Liquid X1 را آغاز کرد؛ یک تلفن هوشمند بزرگ که در میان چندین دستگاه دیگر از شرکت ایسر در نمایشگاه کامپیوتکس 2014 رونمایی شد.

1

در حال حاضر این دستگاه فقط در کشور تایوان، وطن ایسر، عرضه شده است؛ اما در آینده‌ی نزدیک در بازارهای آسیا و اروپا هم عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند Liquid X1 دارای سیستم‌عامل اندروید نسخه‌ی 4.4 است و ضخامتی برابر 8.5 میلی‌متر و وزنی معادل 164 گرم دارد. صفحه‌نمایش آن 5.7 اینچی، از نوع پنل IPS و دارای رزولوشن 720×1280 است. Liquid X1 در مجموع یک دستگاه ارزان‌قیمت است که در کشور تایوان قیمتی حدود 265 دلار دارد. ایسر با ارائه‌ی این دسته از محصولات قصد دارد تا 2 سال آینده یکی از 5 تولیدکننده‌ی برتر گوشی‌های هوشمند در تایوان شود.

این فبلت تایوانی در دو رنگ مشکی و قرمز عرضه می‌شود. مشخصات کامل آن هم بدین شرح است: پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای MediaTek MT6592 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه درگاه کارت حافظه‌ی جانبی و یک باتری 2700 میلی‌آمپرساعتی قابل تعویض. در کنار این‌ها و در پشت دستگاه یک دوربین 13 مگا پیکسلی قرار دارد که دارای گشادگی f/1.8 است و یک فلاش ال‌ای‌دی هم زیر آن قرار دارد. یکی از قابلیت‌های دوربین این دستگاه هم امکان Free Focus است که به شما اجازه می‌دهد بعد از ثبت تصاویر بتوانید فوکوس آن‌ها را به‌دلخواه تغییر دهید. این فبلت هم‌چنین از فناوری مخابراتی LTE Cat. 4 پشتیبانی می‌کند.

در ادامه می‌توانید تصاویری از این فبلت 5.7 اینچی شرکت ایسر مشاهده کنید.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. a-x1 می‌گوید

    خوب و عالی