این حسگر پوشیدنی به شما کمک می‌کند بهتر، هوشمندانه‌تر و ایمن‌تر بدوید!

همان‌طور که دویدن برای سلامتی بسیار مفید است، می‌تواند در صورت انجام ناصحیح، حتی به بدن آسیب برساند. مثل دیگر کارها، انجام بیش‌ازحد آن هم می‌تواند نتایج ناخوشایندی داشته باشد.

0

پروژه‌ی جدیدی با نام runScribe در وب‌سایت Kickstarter معرفی شده که می‌تواند به صحیح دویدن بسیار کمک کند. runScribe یک حسگر کوچک است که به کفش‌ها متصل می‌شود و می‌تواند 13 نوع اطلاعات حرکتی از دویدن‌تان به شما بدهد؛ می‌تواند بگوید هر گام شما چقدر طول دارد یا این‌که کدام بخش از پا بیش‌ترین لمس را با زمین داشته است.

شاید تفاوت اصلی این جسگر با بقیه‌ی ابزارهای پوشیدنی این باشد که اطلاعات کسب شده را به راهکارهایی مفید و قابل فهم تبدیل می‌کند و فقط چند عدد و رقم به کاربر تحویل نمی‌دهد. این حسگر به‌جای سنجش ضربان‌قلب، کالری سوزانده شده و این قبیل اطلاعات، با استفاده از یک سنسور 9 محوره، تمامی حرکات پا را زیر نظر می‌گیرد و تمام اطلاعات آن برای بهبود دویدن ارائه می‌شود.

تا این لحظه حدود 74هزار دلار برای این استارت‌آپ در وب‌سایت Kickstarter ثبت شده است و این نشان‌دهنده‌ی استقبال زیاد از این پروژه است.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.