انتشار تصاویری از هدست واقعیت مجازی سامسونگ Gear VR

پس از روی کار آمدن ابزار پوشیدنی، سامسونگ بیش از هر شرکت دیگری عطش تولید و عرضه‌ی این محصولات را داشته است و با عرضه‌ی ساعت‌های هوشمند و کار بر روی هدست واقعیت مجازی این امر را بر همگان بدیهی ساخته است.

0

شاید سامسونگ هنوز نتوانسته باشد در زمینه‌ی هدست‌های واقعیت مجازی از سونی و آکیولس سبقت بگیرد، اما برای خود برنامه‌هایی دارد و به‌نظر می‌رسد می‌خواهد در نمایشگاه IFA هدست Gear VR را رونمایی کند.

10 روز پیش بود که تصویری منتسب به Gear VR در رسانه‌ها پخش شد و در فارنت هم شاهد آن بودید، اما کسی که این تصاویر جدید را منتشر کرده، این نکته را گوشزد می‌کند که چیزی که در این تصاویر می‌بینیم، هدست‌های واقعی سامسونگ هستند. این بدان معناست که هدست موجود در تصویر، در نمایشگاه IFA و در کنفرانس سامسونگ رونمایی خواهد شد.

مدل این هدست SM-R320 است اما هیچ اطلاعات دیگری از آن در دسترس نیست. فردی که این تصاویر را منتشر کرده ادعا می‌کند Gear VR در IFA رونمایی می‌شود و قابلیت اتصال به گلکسی اس5 را نیز داراست. انتظار می‌رود هدست سامسونگ دارای صفحه‌نمایش OLED باشد. این نکته را هم بدانید که نرم‌افزار Gear VR به‌وسیله‌ی آکیولس طراحی می‌شود.

 

BGR

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.