زبان فارسی به زودی به سیستم پشتیبانی رسمی سونی موبایل اضافه می‌شود

به‌تازگی سونی اپلیکیشن Xperia Care را به‌روزرسانی کرده که این اپلیکیشن یک مرکز پشتیبانی در دستان کاربران است. در کنار افزوده شدن ویژگی‌های جدید، به‌گفته‌ی سونی این بخش به‌زودی به‌طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی خواهد کرد.

4

بخش “پشتیبانی من” در دستگاه‌های سونی به‌منظور ارتباط مستقیم با سونی و مطرح کردن مشکلات استفاده می‌شود. در این بخش می‌توان اطلاعات دستگاه، تاریخچه‌ی ارتباط با پشتیبانی، اطلاعات گارانتی و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را مشاهده کرد. این بخش که به تازگی به Xperia Care اضافه شده است، به‌زودی از زبان‌های فارسی، عربی و عبری هم پشتیبانی خواهد کرد.

sony xperia careیکی از قابلیت‌های این بخش جدید، “خدمات تعمیر” است که تابه‌حال در کشورهای سوئد، فرانسه، انگلیس و اسپانیا عرضه شده است. به‌گفته‌ی آقای اولا لاندستروم، مدیر تجربه‌ی مشتریان در شرکت سونی، کاربران دستگاه‌‌های سونی می‌توانند در صورت بروز مشکل، دستگاه خود را به پشتیبانی سونی ارسال نمایند تا سونی به تعمیر آن‌ها بپردازد و سپس آن را به مشتری بازگرداند. همان‌طور که گفتیم این امکان فعلاً در چند کشور محدود عرضه شده ولی به‌زودی و در سال جاری میلادی به کشورهای زیادی پا خواهد گذاشت.

آقای لاندستروم می‌افزاید که در این سرویس تا آن‌جا که شده تلاش می‌شود مشکل مشتری از راه دور حل شود و راه‌حل‌های مختلف به او پیشنهاد می‌شود و اگر مشکل حل نشد، دستگاه به سونی فرستاده می‌شود تا تعمیر شود. هم‌چنین مراحل مختلف پشتیبانی نیز از طریق بخش “پشتیبانی من” قابل پیگیری خواهد بود.

در اوایل سال جاری میلادی هم سونی شکل و شمایل انجمن‌های اکسپریا در talk.sonymobile.com را تغییر داد.

به نظر می‌رسد سونی رویکردهای جدیدی در بخش خدمات مشتریان را در پیش گرفته است و می‌خواهد پشتیبانی پیشرفته‌ای ارائه دهد. البته انتظار می‌رود سونی در به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری اندروید برای دستگاه‌هایش هم مانند بخش خدمات مشتریان خوب و کامل عمل کند. پیش‌تر در فارنت خواندید که سونی بالاخره پشتیبانی از زبان فارسی را به ساعت‌های هوشمند خود نیز اضافه کرد.

SonyMobile Blog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. DDD می‌گوید

    از وقتی گوشی xperia z3 رو به اندروید 5.1.1 آپدیت کردم کدهای USSD نشان دهنده شارژ *140*11# یا *140*1# به هیچ عنوان کار نمیکنه
    موقع استفاده از کدهای فوق بعد از نمایش ussd code running هیچ اتفاق نمیوفته ولی کدهای ussd دیگه (*733# – *780# و…) به راحتی و بدون هیچ مشکلی کار میکنه
    لطفا راهنمایی کنید
    با تشکر

  2. میلاد SXU می‌گوید

    یعنی دارید ایمدوارمان میکنید که پشتیبانی سونی درایران بهتر میشود من که به این برند امیدی نیست که از گوشیهای که 18 ماه ازعمرش گذاشت پشتیبانی کند

  3. امیر رجایی زاده می‌گوید

    زنده باد زبان پــارسی

  4. Amir می‌گوید

    بعد از یک سال
    Under investigation
    بودن
    Kit Kat
    برای
    Xperia TX.
    Xperia V
    امروز
    مشخص شد
    4.3
    آخرین ورژن عرضه شده هست این چه وضع آپدیت کردن هست