تماشا کنید: سامسونگ تیزر تبلیغاتی گلکسی نوت 4 را منتشر کرد

1

مطمئنا خبر دارید که سامسونگ قصد دارد در دوازدهم شهریور ماه از گلکسی نوت 4 خود رونمایی کند. در پیشواز این رونمایی، شرکت سامسونگ ویدئو تبلیغاتی را برای این گوشی هوشمند منتشر کرده است.

در این تبلیغ ویدئویی شرکت سامسونگ به دستخط انسان و تفاوت‌های میان آنها تکیه داشته است. در این ویدئو همچنین نشان داده می‌شود که چطور قلم هوشمند S Pen‌ سامسونگ به کاربران گلکسی نوت سامسونگ برای جمع‌آوری اطلاعات بیشتر با استفاده از نوشتن با دست به جای استفاده از صفحه کلید رایج گوشی کمک می‌کند.

در پایان این ویدئو سامسونگ دوازدهم شهریور ماه را یادآوری می‌کند و می‌پرسد: آیا برای نوت حاضرید؟. شرکت سامسونگ با استفاده از روش‌های خاص بازاریابی خود این روزها فبلت گلکسی نوت خود را به یکی از پراشتیاق‌ترین محصولات در شهریورماه هر سال تبدیل کرده که کاربران فراوانی انتظار عرضه آن را می‌کشند.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    Ready to eat apple