تماشا کنید: وقتی گلکسی اس 5 سامسونگ هم رقبا را به چالش سطل یخ دعوت می‌کند!

اگر این روزها هنوز در مورد چالش سطل یخ نشنیده‌اید باید بگویم که بهتر است از غار بیرون بیائید و سری به دنیای اطراف خود بزنید! چالش سطل یخ چالشی است که این روزها بسیاری در سرتاسر دنیا به انجام آن مشغولند و هر دقیقه ویدئوهای فراوانی از انجام ان در اینترنت منتشر می‌شود.

1

در هر صورت اگر هنوز از این چالش چیزی نمی‌دانید و قصد هم ندارید پا به بیرون غار بگذارید می‌توانید این مطلب ما را بخوانید تا به طور کامل از چالش سطل یخ سر در بیاورید.

اما این مطلب در مورد این چالش نیست بلکه در این خصوص است که دوباره شرکت سامسونگ از فرصت استفاده کرده و با بهره‌گیری از این چالش و به رسم آن با دعوت از رقیبانی همچون آیفون 5S، اچ تی سی وان M8‌ و لومیا 930، قابلیت ضدآب بودن گلکسی اس 5 را به رخ آنها کشیده است.

در این ویدئو گلکسی اس 5 سامسونگ دیده می‌شود که یک سطل یخ به سر آن ریخته می‌شود و پس از آن از زبان گوشی شاهد دعوت آیفون 5S، اچ تی سی وان M8 و لومیا 930 نوکیا هستیم که به این چالش بپیوندند!

اگر چه شاید به نظر برسد که به خاطر محدودیت این چالش در دعوت از سه نفر، سامسونگ نتوانسته دیگر پرچمداران را به این چالش دعوت کند اما وقتی یاد اکسپریا زد 2 سونی می‌افتیم یادمان می‌افتد که حتی اگر محدودیتی وجود نداشت امکان دعوت از این پرچمدار رقیب برای سامسونگ وجود نداشت چرا که حداقل از نظر استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، اکسپریا زد 2 سونی از IP58 برخوردار است در حالی که گلکسی اس 5 از استاندارد IP67 برخوردار است.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    Z2
    حریف می‌طلبد؟؟؟

    Sony Xperia Z2 has nominated Galaxy s5 to ALS ice pack bullet challenge, you have 24 hours on.