ال‌جی رابط کاربری جدید جی 3 را به جی 2 می‌آورد

بنابر گزارش‌های منتشر شده انتظار می‌رود یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سال گذشته، یعنی جی 2 ال‌جی با اضافه شدن رابط کاربری متفاوتی که در جی 3 ال‌جی عرضه شد محبوبیت بیشتری یابد.

6

گرچه هنوز ال‌جی رسما چیزی در مورد افزودن رابط کاربری جدید جی 3 به پرچم دار سال گذشته خود نگفته اما این منبع ادعا می‌کند که رابط کاربری جی 3 ال‌جی، صفحه کلید هوشمند و ویژگی KnockCode جی 3 که برنده جایزه طراحی نیز شده، به جی 2 افزوده خواهد شد.

بنابر این گزارش شرکت ال‌جی برای آپدیت جی 2 تا آخر سال جاری برنامه‌ریزی کرده و این آپدیت، رابط کاربری و ویژگی‌های جدید را به این گوشی خواهد آورد و جی 2 ال‌جی در سال 2015، اندروید نسخه‌ی L را دریافت خواهد کرد.

LG-G3-Review-UI

باید در نظر داشت که قیمت جی2 ال‌جی در حدود نکسوس 5است و حالا ظاهرا ال‌جی برای زنده نگهداشتن جی 2 در این رقابت، این اقدام را برنامه‌ریزی کرده است. اگر جی2 دارید و بی‌صبرانه مشتاق به‌روز رسانی آن هستید قبل از عرضه رسمی این آپدیت می‌توانید از کپی‌هایی که شباهت زیادی به رابط کاربری جدید دارند استفاده کنید! این زیبایی اندروید است!

 

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. محمدحسین می‌گوید

    واااای داره صبرم تموم میشه . اخه فردا جی 2 دستم میرسه و خیلی خوشحالم هوووووهووووو

  2. ali می‌گوید

    بابااااااا ایووووول

  3. yasin می‌گوید

    این چیه دیگه اونایی که جی 2 دارن برن دلشون خوش باشه وقتی ال جی هنوز به طور رسمی این مطلبو نگفته چطور میتونه واقیعت داشته باشه عشق است سامسونگ
    عشق است گلکشی اس4

    1. رادمهر می‌گوید

      به خدا حاضرم قسممممم بخورم از اس 4 هالا بدت میاد چون خودم بهترین مدل اس4 خریدم ولی جی2 خریدم دیگه فکر کن

  4. mehmed m7 می‌گوید

    واییییی خیلی خوش حال شدم ..مرسی ال جی واقعا برند به تو میگن من میخاستم جی 3 بگیرم ولی الان این کارو نمیکنم من از جی 2 100درصد راضیم

  5. mostafa می‌گوید

    وایییییییییییییییییییییییییییییی
    چه خبره خوبی
    واقعا خوشحالم کردید
    از این که ال جی انقدر اهمیت میده به مشتریاش واقعا احساس خوبی دارم