حسگر ۲٠٠ دلاری سونی برای راکت تنیس عملکرد شما را در بازی آنالیز می‌کند

شرکت سونی در نمایشگاه CES گذشته گجت ورزش تنیس خود را در معرض دید عموم گذاشته بود و حالا پس از عرضه آن در سرزمین مادری خود ژاپن در اردیبهشت ماه امسال، حال این گجت آماده استفاده در میادین ورزشی ایالات متحده و کانادا می‌شود.

0

گجت اسمارت تنیس سنسور سونی با راکت‌های شرکت‌های مطرح ویلسون، پرینس و یونکس سازگاری کامل دارد و می‌تواند اطلاعات کامل حرکات و ضربات شما در طول بازی را با استفاده از اپلیکیشن خود که برای هر دو سیستم عامل iOS‌ و اندروید عرضه شده، جمع‌آوری کند.

sonytennis

این گجت همچنین می‌تواند این اطلاعات را در حالت ذخیره در حافظه، به میزان 1200 ضربه در حافظه داخلی خود ذخیره کند تا بتوانید از آن برای تحلیل و آنالیز بازی خود بهره بگیرید. این گجت به استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبارIP65 مجهز است تا در هنگام بازی نگرانی از این بابت نداشته باشید!

در عین حال با استفاده از این گجت می‌توانید در هنگام بازی اطلاعاتی از نحوه بازی خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. هنوز اطلاعات بیشتری در خصوص زمان عرضه این گجت 200 دلاری در سایر بازارها منتشر نشده اما شرکت ویلسون از عرضه این گجت به همراه راکت‌های خود از بهمن ماه خبر داده است.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.