کابل USB جدید سامسونگ امکان شارژ همزمان سه دستگاه را فراهم می‌کند

اگر شما در سال‌های اخیر تعدادی گجت قابل حمل تهیه کرده‌اید، احتمالا تعدادی کابل میکرو USB داشته باشید و دیگر حدود 130 هزار تومان هزینه کردن برای یک کابل دیگر ممکن است بیهوده به نظر برسد مگر اینکه این کابل دقیقاً همان چیزی باشد که می‌خواهید.

3

این شارژر که دارای سه کانکتور است اگر چه کمی گران به نطر می‌رسد اما به شما اجازه می دهد چند گجت را از طریق یک کابل USB شارژ کنید.

یک شارژر 2 آمپری درون بسته‌بندی وجود دارد که زمانی که تنها یک دستگاه را شارژ می‌کنید خروجی 2 آمپری، وقتی که دو دستگاه را شارژ می‌کنید خروجی 1 آمپری و هنگامی که 3 دستگاه را شارژ می‌کنید خروجی 667 میلی آمپری برای هر دستگاه دارد. سامسونگ هنوز زمان ارائه این گجت را اعلام نکرده است.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    چیزی که زیاده پریز برقه
    نشد
    چیزی که زیاده
    USB
    کامپیوتر

  2. علی می‌گوید

    باور کنید همین الان مدل چینی اش ساخته شده و قبل از سامسونگ وارد بازار میشه و همه گجت ها مون رو میسوزونه …..:)

    1. مجتبی می‌گوید

      دوست خوبم… به قیمتش یه نگاه بکن.. اینا استاندارد هستند نه مثل چینی های آشغال که هم باطری رو معیوب میکنن و هم گوشیتون رو…..
      اینا همشون شارژ کنترلر دارن….