تصاویر رسمی از موتو ایکس پلاس وان موتورولا لو رفت

افشاکننده مشهور @evleaks را حتماً به خاطر دارید. او ساعاتی پیش به عنوان یک هدیه بازنشستگی برای ما تصاویر رسمی از Moto X+1 موتورولا را منتشر کرده است.

0

همان‌طور که در تصاویر بالا می‌بینید ظاهر موتو ایکس جدید کاملاً با تصاویر درز شده قبلی تطابق دارد. بر طبق این تصاویر موتورولا همانند موتو ایکس کنونی این گوشی را با قاب‌های پشتی مختلف پلاستیکی یا چوبی عرضه خواهد کرد. در یک تشابه ظاهری با Moto E موتورولا اسپیکرهای استریو را در جلوی دستگاه قرار داده که به صورت نوارهای باریکی در بالا و پایین صفحه‌نمایش مشخص هستند.

Moto-X-plus-one-leak

همچنین فلش‌های LED دوربین در کنار لنز به صورت جالبی قرار گرفته‌اند و لوگوی اپراتور ورایزن نیز خبر از عرضه ابتدایی گوشی برای این اپراتور می‌دهد. از جمله مشخصات احتمالی موتو ایکس بعدی می‌توان به صفحه‌نمایش 5.2 اینچی 1080p، پردازنده اسنپ‌دراگون 801 کوالکام و دو گیگابایت رم اشاره کرد.

موتو ایکس جدید قرار است در مراسمی در 13 شهریورماه به صورت رسمی در کنار محصولات جدید موتورولا معرفی شود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.