تصاویر و مشخصات هواوی Ascend Mate 7 لو رفت

فبلت جدید هواوی که قرار است ماه آینده در نمایشگاه IFA 2014 برلین معرفی شود Ascend Mate 7 نام دارد. Mate 7 دارای صفحه‌نمایشی 7 اینچی است و پشت فلزی آن شباهت بسیار زیادی به وان مکس اچ‌تی‌سی دارد.

0

صفحه‌نمایش 6 اینچی این گوشی حالا به جای وضوح 720p در Mate 2 از وضوح بالاتر 1080p بهره می‌برد اما نمی‌دانیم عدد 7 در نام‌گذاری این فبلت به چه معناست. به هر حال Mate 7 با ابعاد 157 در 81 در 7.9 میلی‌متر نسبت به نسل قبلی باریک‌تر، کم‌عرض‌تر و کوتاه‌تر شده است و همچنین با وزن 185 گرمی کمی سبک‌تر است.

Ascend-Mate-7-leak-2

نکته مهم استفاده از آلومینیوم در بدنه پشتی دستگاه است که مخصوصاً با حسگر اثر انگشت زیر دوربین و خطوط پلاستیکی در بالا و پایین آن را بسیار به وان مکس شبیه کرده است. البته این اولین باری نیست که هواوی در طراحی از سایر شرکت‌ها تا اید حد “الهام” می‌گیرد و Ascend P6 نیز بسیاری از نکات زیبای طراحی آیفون را دربر داشت.

به هر حال Ascend Mate 7 این بار برخلاف نسل قبلی یک میان‌رده نیست و با پردازنده جدید HiSilicon Kirin 920 ساخت هواوی احتمالاً با فبلت‌های پرچم‌دار رقابت خواهد کرد. این پردازنده 4 هسته پردازشی Cortex-15 را در کنار 4 هسته Cortex-A7 قرار داده و با دو گیگابایت رم ترکیبی شبیه به گلکسی نوت 3 را در قلب خود دارد. همچنین گفته می‌شود نسخه‌ای با رم سه گیگابایتی نیز عرضه شود و نسخه جدید رابط کاربری Emotion UI نیز به همراه اندروید کیت‌کت ترکیب نرم‌افزاری این فبلت را تشکیل می‌دهند.

Mate-7

هواوی برای این گوشی از دوربین‌های 13 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو بهره گرفته است که دوربین اصلی قابلیت فیلمبرداری 1080p را داراست. میت 7 همچنین 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد و می‌توانید با کارت حافظه 128 گیگابایت دیگر بر آن بیقزاید.

Ascend Mate 7 در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی عرضه خواهد شد و طبق دعوتنامه هواوی سیزدهم شهریورماه در کنفرانسی در حاشیه نمایشگاه IFA 2014 برلین معرفی خواهد شد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.