مایکروسافت ویندوز 9 را هشتم مهرماه معرفی خواهد کرد

شکی نیست که ویندوز 8 برخی کاربران خوشحال ویندوزی را ناراضی کرده است و حتی آپدیت 8.1 نیز نتوانست رضایت آن‌ها را بازگرداند. حالا مایکروسافت قصد دارد به زودی نسخه آینده ویندوز خود را معرفی کرده تا دوباره محبوبیت میان کاربران را بازگرداند.

1

منابع نزدیک به مایکروسافت در تماس با وبسایت TheVerge ادعا کرده‌اند که مایکروسافت قصد دارد هشتم مهرماه این نسخه از ویندوز را که با نام رمز Threshold شناخته می‌شد رسماً معرفی کند. البته این تاریخ ممکن است کمی تغییر کند اما این نسخه از ویندوز در حال حاضر در حال بررسی‌های نهایی پیش از ساخت نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان است.

پیش از این نیز از ZDNet گزارش داده بودیم که حتمالاً اواخر شهریور و یا اوایل مهر باید منتظر نسخه آزمایشی ویندوز 9 باشیم. از ویژگی‌های جدید مهم ویندوز 9 می‌توان به بازگشت منوی استارت، حذف منوی Charms و نسخه اولیه کورتانا دستیار صوتی مایکروسافت اشاره کرد.

Windows9

با وجود این‌که Threshold به احتمال زیادی ویندوز 9 نام خواهد گرفت اما بعید است که در کنفرانس احتمالی هشتم مهرماه مایکروسافت نامی از ویندوز 9 ببرد. همچنین گفته می‌شود مایکروسافت در حال کار بر روی نسخه‌ای جداگانه از ویندوز است که در واقع تلفیقی از ویندوزفون و Windows RT خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید مایکروسافت قصد دارد نهایتاً هر سه نسخه ویندوز را با یکدیگر ترکیب کند.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. دکتر ارتودنسی می‌گوید

    منوی ویندوز 8 بهتر بود که!!
    این ویندوز کی وارد ایران میشه؟