کاراکتر رابین ویلیامز در دنیای وارکرافت این شکلی خواهد بود!

1

مرگ نا‌به‌هنگام رابین ویلیامز، کمدین امریکایی بازخوردهای متفاوتی‌ را در میان طرفداران رشته‌های مختلف به همراه داشت. در این میان، گیمرها شاید بیشتر از همه به این موضوع اهمیت دادند. تا جایی که درخواست‌ها برای حضور کارکتری به یاد رابین ویلیامز در بازی‌های مختلف ادامه دارد.

ویلیامز که یک گیمر شناخته شده بود و به طور خاص بازی‌های پورتال، افسانه‌ی زلدا و دنیای وارکرفت را خیلی دوست می‌داشت، اکنون قرار است در بازی دنیای وارکرفت حضور پیدا کند. در واقع، سازندگان این بازی بعد از این‌که با درخواست طرفداران برای زنده نگه داشتن یاد این گیمر با سابقه و معروف در دنیای وارکرفت مواجه شدند، با آن موافقت کردند و به نظر می‌رسد که کارکتر یادبود او هم که یک NPC (کارکتر غیرقابل بازی) به نام Robin <The Entertainer> است ساخته شده و به زودی به بازی اضافه خواهد شد.

سایت Wowhead که کدهای بازی را برای رسیدن به چیزهای جدید اضافه شده زیر و رو می‌کرد، به تصاویری از این کارکتر دست یافت. یک انسان مذکر، یک انسان مونث و یک جن آبی.

بلیزارد هنوز در این باره حرفی نزده است، اما این را می‌توان نشانه‌ی محکمی برای شنیدن یک اعلام رسمی تلقی کرد. به زودی باید منتظر اعلام رسمی بلیزارد باشیم.

بلیزارد خیلی زود به درخواست طرفداران مبنی بر حضور رابین ویلیامز در بازی خود پاسخ مثبت داد و به نظر می‌رسد که خیلی زود هم دست به کار شده است. تا جایی که انتظار می‌رود در آپدیت بعدی این شخصیت را در بازی ملاقات کنیم. چرا که بازی‌کنندگان در سایت WoW Insider  گزارش داده‌اند که این کارکتر جدید هنوز در بازی رؤیت نشده است.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Bardia می‌گوید

    چقد شباهت :|