آپدیت اندروید 4.4.2 کیت‌کت برای گلکسی نوت 3 نئو از راه رسید

شرکت سامسونگ بالاخره آپدیت اندروید 4.4.3 گوشی هوشمند گلکسی نوت 3 نئو را عرضه کرد.

6

samsung_galaxy_neo_3_update

این شرکت ظاهرا برای اولین بار این آپدیت را در کشور هند عرضه کرده و هم‌اکنون دارندگان هندی گلکسی نوت ۳ نئو می‌توانند سیستم عامل گوشی خود را به اندروید ۴.۴.۲ آپدیت کنند.

با این حساب می‌توان گفت انتظار دارندگان این گوشی در سایر نقاط جهان نیز دیری نخواهد پایید و به همین زودی شاهد عرضه جهانی این آپدیت ۴۹۵ مگابایتی خواهیم بود که از طریق وای‌فای و یا با استفاده از نرم‌افزار Kies سامسونگ قابل دریافت و نصب است.

گوشی گلکسی نوت 3 نئو دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با وضوح اچ‌دی است و دوربین آن نیز 8 مگاپیکسلی و با فیلم‌برداری 1080P است. این مدل نیز در دو نسخه +LTE و +HSPA عرضه می‌شود که مدل اول دارای پردازنده 6 هسته‌ای Exynos با دو هسته Cortex-A15 به سرعت 1.7 گیگاهرتز و چهار هسته 1.3 گیگاهرتزی Cortex-A7 است که البته می‌توانند هم‌زمان فعالیت کنند. مدل دوم از پردازنده‌ای 4 هسته‌ای با سرعت 1.6 گیگاهرتز استفاده می‌کند.

هر دو نسخه نوت 3 نئو از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی اچ‌دی Super AMOLED، دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دو مگاپیکسلی در جلو و شیار کارت حافظه استفاده خواهند کرد. از دیگر مشخصات این فبلت می‌توان به اتصال +LTE با سرعت حداکثر 150 مگابیت بر ثانیه، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث 4 کم مصرف، NFC، GPS اشاره کرد.

Source: gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. علیرضا صادق پور می‌گوید

    سلام
    اگر میشه لطف کنید بگید آپدیت اندروید 5 برای کی به ایران میاد؟
    باتشکرsm-n7502

  2. امیر مسعود می‌گوید

    مدل دو سیمکارتش ان اف سی نداره و 4جی نیست ولی تک سیمکارتش ان اف سی داره و 4جی هم هست

  3. kian می‌گوید

    Bebakhshid vali model neo nfc ndare azizam ;))
    Vali gooshi awliii hast v besiar monaseb

    1. مجمد می‌گوید

      سلام من نوت 3 نئو دارم nfc هم داره
      سری اول هم گرفتم

  4. amir می‌گوید

    پس کی آپدیت میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. ARIA می‌گوید

    به نظر من بهترین گوشیه ساخته شده تا به امروزه.دوربینش بهترین هشته. باتریش فوقالعادست.اندازه صفحش ایده اله. کیفیت خیلی خوبیم داره. و از همه مهمتر قیمت عالی هم داره.رقیب خاصی هم نداره. مدل 3x هواوی otg نداره. دوربینشم شاید در حد همون هشت نئو باشه. تنها مشکلش جنس بدنست.