اپ‌نت: Swing Copters سخت‌ترین بازی دنیا، نیازمند اعصاب فولادی!

اگر تصور می‌کردید Flappy Bird بازی سخت و دشواریست و نیاز به اعصاب قوی دارد حالا باید بازی جدید از همان سازنده را با نام Swing Copters امتحان کنید. حواستان باشد که این بازی نیاز به پشتکار فراوان و اعصاب فولادی دارد!

6

بازی Swing Copters پس از انتشار تریلر این بازی حالا Dong Nguyen سازنده فلپی‌برد رسماً این بازی را برای iOS و اندروید به صورت رایگان عرضه کرده است.

توجه: اگر پس از یکی دو دقیقه بازی کردن گوشی یا تبلت خود را به دیوار کوبیدید ما هیچ مسئولیتی در این قبال نمی‌پذیریم!

گیم‌پلی

شاید با خواندن جمله بالا با خودتان خندیده باشید اما Swing Copters شاید با اختلاف زیادی سخت‌ترین بازی دنیا باشد. بازی Flappy Bird را به صورت عمودی و با موانع افقی در نظر بگیرید؛ حالا دو چکش آویزان که تاب می‌خورد را در اطراف در نظر گرفته و سرعت حرکت موجود را بیشتر کنید!

Swing-Copters-2

در Swing Copters یک موجود نامعلوم و البته بیچاره با یک کلاه پره‌دار قصد پرواز از میان موانع را دارد. با هر بار عبور از دروازه‌ها یک امتیاز به شما اضافه می‌شود و به محض این‌که با چکش‌ها یا دروازه برخورد کنید به شدت سقوط خواهید کرد.

انتظار نداشته باشید که در دفعات اول بازی بتوانید کاری از پیش ببرید. من در 15 دقیقه بازی توانستم تنها یک امتیازز کسب کنم و البته با افتخار اعلام می‌کنم که در کمال بدشانسی 6 بار هم موجود بیچاره را به دهانه دروازه دوم کوبیدم! البته بازی آن‌چنان هم غیرممکن نیست و مطمئناً مانند فلپی‌برد پس از ساعت‌ها تمرین می‌توانید رکوردی بهتر ثبت کنید اما باید بدانید که این بازی نسبت به Flappy Bird به مراتب دشوارتر است.

در توضیحات بازی ذکر شده که با کسب 4 مدال می‌توانید کاراکترهای بیشتری را نیز انتخاب کنید اما من هر چه تلاش کردم به مدال اول هم دست پیدا نکردم!


کنترل:

با هر بار لمس صفحه جهت حرکت تغییر می‌کند اما می‌توانم به جرأت بگویم اگر یک کلاه پره‌دار واقعی به سرتان وصل کنید کنترل آن راحت‌تر خواهد بود! راستش را بخواهید نمی‌توانم تصمیم بگیرم که کنترل این بازی افتضاح است یا فوق‌العاده! سازنده به عمد و برای دشوارتر شدن بازی کنترل این کلاه پره‌دار را فوق‌العاده سخت در نظر گرفته است.


گرافیک و صداگذاری:

Swing-Copters-1

گرافیک بازی درست مانند فلپی برد به سبک بازی‌های پیکسلی قدیمی نینتندو و همان دوران ساخته شده است. هر بار که شکست می‌خورید رنگ پس‌زمینه بین روز، غروب و شب تغییر می‌کند و این تنها تغییر گرافیکی در طول بازی محسوب می‌شود!

صدگذاری هم بسیار ساده انتخاب شده و در بازی تنها صدای تغییر جهت و نهایتاً برخورد به مانع و زمین را می‌شنوید. با این حال سازنده بازی را مینیمال ساخته و عیبی نمی‌توان بر روی آن گذاشت.


مزایا و معایب:

مزایا: سخت‌ترین بازی دنیا! – اعتیادآور بودن بازی پس از حدود 30 دقیقه!

معایب: سخت‌ترین بازی دنیا! – نیاز به اعصابی فولادی

 


دانلود

download-section-1

Google-PlayWindows-Phone-NA

Sibche-NAWindows-Phone-Blank

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. HaMED می‌گوید

    سلام فارنت
    من منتظر این بازی بودم و امروز تو اپینیک دیدمش با بررسی اپ نت، کارتون بیسته
    http://apinik.com/apps/com.dotgears.swing/?lang=fa

  2. Mohammad Amin می‌گوید

    خوشمان آمد !!

    از Flapy دیگه خسته شده بودم این خیلی باحاله

    راستی با کدوم نرم افزار میشه از صفحه فیلم برداری کرد

    1. محسن صحافی می‌گوید

      در فارنت سرچ کنید فیلمبرداری از صفحه در اندروید..

      1. mehrad می‌گوید

        خوبه نگفتی سرچ کن!

  3. گل فروش می‌گوید

    ای بابا تازه از دست Flappy Bird راحت شده بودم!تو ترکش بودم این دیگه چیه معرفیش کردید!

  4. Amir می‌گوید

    نظر من هست ولی بهتره که بیشتر برنامه معرفی کنید تا بازی
    چون بازی های موبایل فقط وقت کشی هستند
    مخصوصا بازی مثل این