آپدیت اندروید 4.4.3 برای اچ‌تی‌سی وان M7 از راه رسید

به دنبال عرضه آپدیت اندروید 4.4.3 کیت‌کت برای HTC One M8، عرضه این آپدیت برای برادر بزرگتر این گوشی هوشمند یعنی اولین گوشی هوشمند وان شرکت اچ تی سی، HTC One M7 نیز آغاز شده است.

1

Original-HTC-One-is-now-receiving-Android-4.4.3

این آپدیت هم‌اکنون در بخش‌‌هایی از اروپا و سایر نقاط جهان در دسترس قرار گرفته است و اگر از این گوشی هوشمند برخوردار هستید احتمالا در همین هفته و شاید هم زودتر بتوانید این آپدیت را دریافت کنید. تا آن موقع می‌توانید با مراجعه به بخش آپدیت گوشی خود سراغ آن را بگیرید.

همانطور که می‌أانید شرکت اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته برخی آپدیت‌های امنیتی اندروید 4.4.4 شرکت گوگل را در اندروید 4.4.3 اضافه کند که از این تصمیم شرکت اچ‌تی‌سی می‌توان این برداشت را کرد که احتمالا تا زمان عرضه اندروید L شرکت گوگل در اواخر امسال، آپدیت اندروید 4.4.3 آخرین آپدیتی خواهد بود که گوشی‌های هوشمند شرکت اچ تی سی دریافت خواهند کرد.

آپدیت عرضه شده برای اچ تی سی وان M در حدود 550 مگابایت است و پس از آپدیت به این نسخه از اندروید شماره نسخه نرم‌افزار گوشی شما به 6.09.401.5 ارتقا پیدا خواهد کرد تا شاهد پیشرفت‌هایی در بخش دوربین، گالری و مدیریت همسان‌سازی (Sync Manager) گوشی باشیم.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. شهرام می‌گوید

    دوست عزیز من اپدیت کردم اما متاسفانه گوشی شدید داغ میکنه و باطری سریع خالی میکنه