AMD اولین حافظه SSD خود را با نام Radeon R7 معرفی کرد

از قرار معلوم AMD نیز قصد حضور در بازار حافظه‌های SSD را با تولید این حافظه‌ها تحت عنوان سری R7 دارد. این سری به طور خاص برای گیمرها طراحی و عرضه خواهد شد.

0

جالب اینجاست علی‌رغم اینکه حافظه‌های تولید شده نام AMD را یدک می‌کشند اما توسط شرکت OCZ (این شرکت چندی پیش توسط توشیبا خریداری شد) ساخته می‌شود و با این حساب درواقع شما حافظه‌های SSD شرکت OCZ را با نام AMD خریداری می‌کنید.

البته حافظه‌های SSD تولید شده توسط AMDرا نباید دست کم گرفت چراکه این حافظه‌ها از تکنولوژی کنترلر Barefoot 3 شرکت OCZ و تراشه NAND نوزده میلی‌متری توشیبا بهره می‌برند. این تکنولوژی باعث خواهد شد حافظه‌ SSD شرکت AMD به سرعتی معادل ۵۵۰ مگابایت در ثانیه در هنگام خواندن و ۵۳۰ مگابایت در ثانیه در هنگام نوشتن اطلاعات دست پیدا کند.

AMD-Radeon-R7-SSD-chart

SSD تولید شده برای استفاده روزانه ۳۰ گیگابایت انتقال دیتا به مدت ۴ سال از جانب AMD ضمانت شده تا خیال خریداران از هر بابت جمع باشد. در جدول بالا می‌توانید مقایسه R7 را با دو SSD محبوب Vector و Vertex ببینید.

میزان حجم در نظر گرفته شده برای این حافظه‌ها به ترتیب ۱۲۰، ۲۴۰ و ۴۸۰ گیگابایت می‌باشد که علاقه‌مندان می‌توانند با قیمت ۱۰۰، ۱۶۴ و ۲۹۹ دلار حافظه‌ SSD شرکت AMD را به جمع تجهیزات سخت‌افزاری خود اضافه کنند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.