معرفی رسمی HTC One (M8) for Windows نسخه ویندوزفونی پرچمدار اچ‌تی‌سی

همان‌طور که انتظار می‌رفت اچ‌تی‌سی امروز نسخه ویندوزفونی پرچم‌دار خود HTC One (M8) را رسماً رونمایی کرد این گوشی از نظر ظاهر و مشخصات دقیقاً مانند نسخه اندرویدی است اما با سیستم‌عامل ویندوزفون 8.1 ارائه خواهد شد.

2

HTC-One-M8-for-Windows

HTC One (M8) for Windows نامیست که اچ‌تی‌سی برای این ویندوزفونی در نظر گرفته و آن را فعلاً به صورت اختصاصی برای اپراتور ورایزن آمریکا عرضه خواهد کرد. از تفاوت‌های این گوشی با نسخه اندرویدی آن می‌توان به نرم‌افزار Project My Screen برای نمایش صفحه‌نمایش بر روی کامپیوتر و کنترل آن اشاره کرد که با کابل USB کار می‌کند.

سایر مشخصات One M8 ویندوزفونی دقیقاً مشابه نسخه اندرویدی است. صفحه‌نمایش 5 اینچی 1080p، پردازنده Snapdragon 801، دوربین دوگانه 4 مگاپیکسلی اولتراپیکسل، دوربین دوم 5 مگاپیکسلی، دو گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و اتصالات رایج.

One-M8-Windows

همچنین با آپدیت جدید ویندوزفون 8.1 کاور Dot View وان ام8 با ویندوزفون نیز سازگار شده و می‌توانید از امکانات آن بهره‌مند شوید. همچنین اپلیکیشن‌های Zoe و Blinkfeed نیز حالا به ویندوزفون آمده‌اند تا با پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی همراه شوند.

این گوشی موقتاً با قیمت قراردادی 100 دلار عرضه می‌شود و هنوز برنامه اچ‌تی‌سی برای عرضه جهانی آن مشخص نشده است.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. amirhossein می‌گوید

    Gheimate 100 dolar yani masaln iran biad 400.500tomane?!

  2. Alireza Moradi می‌گوید

    چه اندرویدیش چه ویندوزفونی M8عالین اونم به لطف طراحی زیبای ام هشته