سونی Xperia M2 Aqua با استاندارد ضدآب و گردوغبار IP68 معرفی شد

اکسپریا M2 سونی را حتماً می‌شناسید؛ یک گوشی خوش‌قیمت و مناسب در میان‌رده‌ها. حالا سونی با افزودن استاندارد ضدآب و گردوغبار IP68 آن را با نام جدیدی Xperia M2 Aqua عرضه می‌کند.

8

Xperia-M2-Aqua-2

با این استاندارد اکسپریا ام2 آکوا قادر خواهد بود حتی عمق بیش از یک متری زیر آب را تحمل کند. به این ترتیب انتظار می‌رود این گوشی تا حدود 3 متری زیر آب بدون مشکل بماند اما همان‌طور که پیش از این نوشتیم یک اکسپریا زد2 سونی توانسته بود بیش از یک ماه و نیم در عمق ده متری زیر آب دوام بیاورد.

Xperia-M2-Aqua-3

به هر حال بقیه مشخصات M2 Aqua درست شبیه به M2 معمولی است. صفحه‌نمایش 4.8 اینچی با وضوح 960 در 540 پیکسل، پردازنده اسنپ‌دراگون 400 با 4 هسته Cortex-A7 با سرعت 1.2 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی ادرنو 305 و یک گیگابایت رم. عمر شارژ باتری نیز به لطف باتری 2300 میلی‌آمپرساعتی و حالت Stamina Mode سونی احتمالاً بسیار مناسب خواهد بود.

Xperia-M2-Aqua-1

Xperia M2 به دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی با سنسور Exmor RS با قابلیت فیلمبرداری 1080p، HDR و لرزش‌گیر دیجیتال SteadyShot مجهز خواهد بود. این گوشی 8 گیگابایت حافظه داخلی داشته و می‌توانید تا جایی که دلتان بخواهد آن را با کارت حافظه microSD افزایش دهید.

Xperia-M2-Aqua-4

از دیگر مشخصات Xperia M2 Auqa می‌توان به اتصال 4G LTE، NFC، بلوتوث، +ANT برای ابزار ورزشی و اندروید 4.4 کیت‌کت اشاره کرد.

این گوشی قرار است پاییز امسال در اروپا، آمریکای لاتین و آسیا ارائه شود. قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست اما نسخه معمولی آن قیمتی حدود 180 یورو دارد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. حسین می‌گوید

    سنی ام 2 ضداب

  2. حسین می‌گوید

    واقعاً sony Xperia m2 Aqua ضدآب

  3. masoud می‌گوید

    منm2 aquaدارم ولی میترسم در معرض اب قرارش بدم به نظرتون زیر اب بگیرمش خراب میشه؟لطفا ج بدید ممنونم

    1. امیرحسین می‌گوید

      اصلا این کار را نکن گوشیت خراب میشه فقط m2 aquaضد آب
      بذاری تو اب با گوشیت خداحافظی کن
      من خودم m2 aqua دارم

  4. Shayan می‌گوید

    سلام ایا ony xperia m2 معمولی هم ضد اب هست؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر فقط مدل Aqua

    2. محسن صحافی می‌گوید

      خیر…

  5. حامد می‌گوید

    سونی
    تو رو خدا دو سیم کارت ضد آب بده
    بلندگو استریو هم داشته باشه من ده تا میخرم سود کنید