آپدیت جدید ایکس‌باکس وان منتشر شد: لیست تغییرات

0

روز گذشته به روزرسانی مربوط به ماه آگوست ایکس‌باکس وان منتشر شد و دارندگان این کنسول می‌توانند به رایگان این آپدیت را نصب نمایند. در آپدیت ماه گذشته پشتیبانی از پخش بلوری سه بعدی به این کنسول اضافه شده بود، اما مایکروسافت در آپدیت جدید این امکان را رسما راه‌اندازی کرده است.

مایکروسافت در این آپدیت امکان خرید از طریق موبایل را فراهم کرده است. یک اعلان “باتری ضعیف” جدید و امکان مشاهده‌ی زمان و تاریخی که دوستانتان آنلاین رؤیت شده‌اند، از دیگر امکاناتی است که این آپدیت به کنسول اضافه کرده است.

xbox-one-update-ag

برای آپدیت کردن دستگاه نیازی نیست کار خاصی انجام دهید. این عمل به طور کاملا اتوماتیک انجام می‌شود. شما فقط باید از اتصال به اینترنت اطمینان داشته باشید. بدین ترتیب بعد از یک بار خاموش شدن کامل دستگاه و بعد از آن روشن کردن مجدد آن، شاهد تغییرات جدید خواهید بود.

لیست تغییرات این آپدیت از قرار زیر است:

  • آپدیت فید فعالیت‌ها: اضافه شدن یک ستون جدید، قابل بالا و پایین کردن، با یک کلید “لایک” و اعلان‌ها برای به اشتراک گزاری، لایک و کامنت.
  • خرید از طریق موبایل: با استفاده از ابزار SmartGlass کنسول ایکس‌باکس وان شما قادر خواهید بود تا از تلفن همراه هوشمند یا تبلت خود خرید کنید.
  • بلو-ری سه بعدی: اکنون کار می‌کند.
  • “آخرین حضور” در لیست دوستان: زمان و تاریخ آخرین حضور دوستان شما نشان داده می‌شود و بدین ترتیب می‌توانید بفهمید که آخرین باری که آنلاین بوده‌اند چه زمانی بوده.
  • غیرفعال کردن اعلان‌ها: ممکن است در اوقاتی که می‌خواهید چیزی ضبط کنید یا یک فیلم یا ویدئو تماشا کنید، بخواهید اعلان‌ها را غیر فعال کنید. این امکان اکنون فراهم شده است.
  • اخطار باتری ضعیف: از این پس وقتی باتری کنترلر شما ضعیف است، خلع سلاح نمی‌شوید و قبل از آن که کار از کار بگذرد، مطلع خواهید شد.

Source

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.