اپ‌نت: Fish Out Of Water ماهی‌ها را به خارج از آب شلیک کنید!

شرکت Halfbrick Studios با بازی‌های محبوبی مانند Fruit Ninja و یا Jetpack Joyride برای همه آشناست. حالا یک بازی بامزه دیگر با نام Fish Out Of Water! قرار است مدتی شما را سرگرم کند. ماهی را را به خارج از آب پرتاب کنید و رکوردشکنی کنید.

1

این بازی رایگان برای دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه شده است و بر روی تمامی گوشی‌ها و تبلت‌های با اندروید 4.0.3 یا iOS 5.0 و بالاتر سازگار است.


گیم‌پلی

Fish-out-of-water-game

این بازی داستان 6 ماهی بازیگوش است که هر کدام قابلیت‌های خود را داشته و حالا کمی هوس جنب‌وجوش به سرشان زده است. در این بازی باید ماهی‌ها را خارج از آب طوری پرتاب کنید که هم مسافت زیادی را طی کنند و هم بیشترین تعداد جهش را داشته باشند. پس از این‌که سه پرتاب به دلخواه از میان ماهی‌ها انجام دادید پنج خرچنج مختلف به شما از 10 امتیاز می‌دهند.

Fish-out-of-water-4

هر کدام از خرچنگ‌ها علایق خاص خود را دارند. به طور مثال خرچنگ خانم نارنجی به مسافت بیشتر امتیاز بیشتری می‌دهد، خرچنگ آبی به پرش‌ها امتیاز بیشتری می‌دهد، خرچنگ صورتی همه موارد و حتی آب و هوا را در نظر می‌گیرد، خرچنگ سبز در امتیاز دادن دست و دلباز است و خرچنگ قرمز هم مانند اساتید دانشگاه ترجیح می‌دهد با امتیازات پایین شما را برنجاند!

همچنین نکته مهم این است که هر کدام از این شش ماهی در شلیک شما رفتار کاملاً متفاوتی را از خود نشان می‌دهند و البته نام متفاوتی هم دارند:

Olympus ماهی نارنجی: رفتار عادی‌تر و قابل انتظارتری دارد و از نظر جهش، سرعت و مسافت و البته وزن در تعادل است.

Rocket ماهی قرمز: همان‌طور که از نامش پیداست برای طی کردن مسافت بیشتر و مسیر مستقیم مناسب‌تر است.

Errol ماهی سبز: از آن دسته ماهی‌هاییست که خودش را باد می‌کند و در نتیجه به علت چگالی کمتر بیشتر تحت تأثیر آب و هوا بوده و البته جهش زیادی نیز دارد و به زیر آب نخواهد رفت.

Micro ماهی یا شاید نهنگ آبی: یکی از آسان‌ترین ماهی‌ها برای پرتاب کردن است و معمولاً اگر خوش‌شانس باشید مسافت بسیار زیادی را با برخورد به تکه‌های یخ روی آب می‌پیماید.

The Brother ماهی‌های خاکستری: در ابتدا تصور می‌کنید که با یک ماهی طرف هستید اما پس از پرتاب سر و کله سه برادر دیگر نیز پیدا شده و همگی با هم پرتاب می‌شوند.

Finlay دلفین بنفش: همان‌طور که از یک دلفین انتظار دارید Finlay مدام به زیر و بالای آب می‌رود و اگر آن را به خوبی پرتاب کرده باشید می‌تواند جهش‌های بسیار زیادی کرده و خرچنگ آبی را حسابی خوشحال کند!

Fish-out-of-water-1

علاوه بر این‌ها در طول شلیک قابلیتی به نام Boost برای افزایش سرعت و انرژی دادن به ماهی‌ها دارید که نشان‌گر آن در بالای صفحه مشخص است. Boost در طول سه پرتاب ثابت است و تنها با کسب گوی‌های نورانی در مسیر می‌توانید آن را دوباره شارژ کنید.

آب و هوا نیز یکی از عواملی است که می‌توانید در میزان و کیفیت پرش ماهی‌ها نقش داشته باشد. در گوشه بالای سمت راست ساعت واقعی را به همراه آب و هوای کنونی مشاهده می‌کنید و همچنین پیش‌بینی آب و هوای دقایق بعد نیز با لمس آن نمایش داده می‌شود. هر کدام از ماهی‌ها در آب و هوای خاصی عملکرد بهتری را دارند و برای پرش بیشتر و یا طی مسافتی طولانی‌تر می‌توانید خودتان را با آب و هوا هماهنگ کنید!

Fish-out-of-water-2

با انجام مأموریت‌هایی که در پایین صفحه به نمایش در می‌آیند می‌توانید کریستال‌های رنگی کسب کنید و با متصل کردن آن‌ها به یکدیگر امتیازاتی دریافت کنید. مثلاً داوران خاصی در طول چند بازی به شما امتیاز کامل بدهند و یا تعداد و مقداری به پرش‌ها و مسافت شما اضافه شود.


گرافیک

Fish-out-of-water-3

همان‌طور که از شرکتی باتجربه مانند Halfbrick Studios انتظار دارید گرافیک بازی کاملاً جذاب طراحی شده و آب و هواهای مختلف، حالت صورت داوران خرچنگی و کاراکترهای بازی به زیبایی هر چه تمام‌تر ساخته شده است.همچنین لباس‌ها و قیافه‌های متفاوت برای ماهی‌ها نیز آن‌ها را همیشه تازه و جذاب نگه می‌دارد.

شاید تنها ایرادی که بتوان به طراحی بازی گرفت این باشد که در برخی دستگاه‌ها مخصوصاً در انتهای پرش ماهی‌ها به نظر می‌رسد صفحه لرزش داشته و اعداد نتایج مسافت و تعداد پرش به خوبی نمایش داده نمی‌شود.


صداگذاری

صداگذاری نیز از جمله مواد بی‌نقص این بازی است و کاملاً احساس می‌کنید در کنار دریا و در آب و هوای طوفانی و یا بارانی مشغول پرتاب واقعی ماهی ها هستید!


تریلر بازی


دانلود بازی

download-section-1

Google-PlayApp-StoreWindows-Phone-NA

BazaarSibche-NAWindows-Phone-Blank

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Alireza Moradi می‌گوید

    واسه من که زیاد جالب نبود بچه گونست