سازنده نسخه جدید بازی Silent Hills: این نسخه برای این ساخته شده که شلوارتان را خراب کنید!

البته کوجیما همیشه از این شوخی‌ها می‌کرده، شما به دل نگیرید. ظاهرا این بار برای رساندن منظور خود چاره‌ای جز زدن چنین مثالی نداشته است. کوجیما بدین ترتیب به ما فهماند که قرار است با یک بازی فوق‌العاده ترسناک روبرو شویم.

0

«هیدئو کوجیما» خالق سری بازی متال گیر، که به تازگی از بازی ترسناک خود که با همکاری «گیلرمو دل تورو» کارگردان مطرح سینما ساخته می‌شود، جزئیاتی از این بازی را فاش کرد. ظاهرا قرار است با یک بازی به غایت ترسناک مواجه شویم.

کوجیما در مصاحبه‌ای که روز گذشته در گیمزکام انجام داد، چنین گفت:

“در اصل ما قرار بود که یک بازی بسازیم که کسانی که بازی می‌کنند شلوار خود را خیس کنند! ولی بعد از این‌که با دل تورو مشورت کردم، به این نتیجه رسیدیم که یک بازی بسازیم که کسانی که بازی می‌کنند در شلوار خود خراب کاری کنند!”

وی همچنین اشاره کرد که می‌داند که بازی اگر زیادی هم ترسناک باشد می‌تواند مخاطب را پس بزند. چرا که بر خلاف فیلم‌های ترسناک گیمرها نمی‌توانند به راحتی در مواقع ترسناک چشمان خود را ببندند یا سر خود را برگردانند و منتظر باشند که آن لحظه تمام شود. گیمرها خیلی راحت بازی را کنار می‌گذارند. اما ظاهرا کوجیما برای این بازی به چند گیمر با دل و جرات هم راضی است. وی ادامه داد:

“خب بازی نکنند. ما اهمیت نمی‌دهیم. ما به دنبال یک بازی هستیم که شما هر بار بازی می‌کنید نیاز داشته باشید تا شلوار خود را عوض کنید و یک شلوار تمیز بپوشید. در واقع، فکر کنم بد نباشد برای نسخه‌ی مخصوص بازی یک دست شلوار راحتی در کنار بازی عرضه کنیم!”

بعد از این کوجیما به سراغ توضیحاتی در مورد دموی قابل بازی P.T. که در گیمزکام منتشر کرد رفت و در مورد آن توضیحاتی داد.

این دموی قابل بازی که در کنفرانس سونی رونمایی شد، در انتها به معرفی بازی جدید کوجیما اشاره می‌کرد. خبر کامل رونمایی این بازی را قبلا خوانده‌اید. کوجیما اضافه کرد:

“این دمو در واقع آزمایش ساخت یک بازی ترسناک با استفاده از موتور Fox Engine بود. ولی ما مجبور بودیم تا کیفیت گرافیکی آن را تا حدی پایین بیاوریم تا به نظر برسد ساخته‌ی یک استودیوی مستقل است. نمی‌خواستیم با یک نمایش گرافیکی خفن این فکر را در ذهن مخاطبین بیندازیم که یک استودیوی بزرگ پشت این بازی است و این سخت‌ترین قسمت کار بود.”

بدین ترتیب استودیوی «کوجیما پروداکشنز» این دمو را تحت برند استودیوی 7780s منتشر کرد. در ابتدا قرار بود که معمای معرفی سایلنت هیل جدید اندکی دیرتر حل بشود، اما خیلی زودتر از حد انتظار مشخص شد که قضیه از چه قرار است. کوجیما در این باره گفت:

“من شخصا انتظار داشتم که معما حداقل یک هفته طول بکشد تا حل شود. من بازی‌کنندگان را دست کم گرفتم.”

آقای کوجیما قبلا هم یک بار از این کارها کرده بود. وی سال گذشته برای معرفی از بازی The Phantom Pain تیزر مرموزی ساخته بود و استودیوی جعلی Moby Dick Studios را مسئول ساخت آن بازی قرار داده بود. بازی‌کنندگان دفعه‌ی قبلی در همان زمان پخش تیزر مچ کوجیما را گرفته بودند! وی از پیشرفتی که در این جا زدن‌های خود داشته راضی است و می‌گوید: “فکر می‌کنم داریم در این کار بهتر و بهتر می‌شویم.”

کوجیما اعلام کرد که در استودیوی کوجیما پروداکشنز، دو بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain و Silent Hills همزمان در دست ساخت بوده و تیم سازنده به طور موازی بر روی هر دو عنوان کار می‌کند.

Source: polygon

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.