آغاز عرضه آپدیت Cyan برای لومیا 620، لومیا 720 و لومیا 820

عرضه آپدیت ویندزوفون 8.1 با بسته Lumia Cyan حدود یک ماه پیش آغاز شده است اما برخی کاربران لومیا 620، 720 و 820 هنوز این آپدیت را دریافت نکرده‌اند. طبق جدیدترین گزارش‌ها در هفته اخیر این آپدیت برای گوشی‌های مذکور نیز ارائه شده و احتمالاً به زودی برای تمامی جهان در دسترس خواهد بود.

2

گزارش‌هایی از عرضه آپدیت Cyan باری لومیا 620، 720 و 820 در کشورهای اروپایی و همچنین روسیه منتشر شدهاست و به نظر می‌رسد این آپدیت بالاخره برای گوشی‌های میان‌رده نوکیا در حال انتشار است. به این ترتیب کاربران ایرانی نیز می‌توانند منتظر این آپدیت حیاتی باشند.

علاوه بر بهینه‌سازی‌ها و ویژگی‌های جدید ویندوزفون 8.1 مانند دستیار صوتی کورتانا، والپیپر در صفحه خانگی و مرکز اعلان‌ها بسته Cyan نوکیا بهبود کیفیت تصاویر دوربین، نرم افزار کریتیو استدیو و نرم افزار قصه‌گو و همچنین بروز رسانی برنامه Here Drive بر روی لومیا 520، 525، 620 و 720 را نیز به همراه آورده است.

WPCentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. پارسا می‌گوید

    اپدیت ۸/۱ برای لومیا۷۲۰ اومده من برنامه دولوپر رو نصب کردم اپدیت رو هم میگیره اما اجرا نمیشه

  2. سجاد می‌گوید

    برای 520 هم اومده الان …