تصویر احتمالی جدید از گلکسی نوت 4: این‌بار با صفحه‌نمایش سه‌وجهی!

سامسونگ مدت‌ها پیش در نمایشگاه CES از صفحه‌نمایش موبایلی سه‌وجهی پرده‌برداری کرد اما آن را در هیچ گوشی هوشمندی به کار نگرفت. به تازگی تصویر جدیدی منتسب به گلکسی نوت 4 منتشر شده است که فبلت جدید سامسونگ را با این صفحه‌نمایش به تصویر می‌کشد.

0

هفته گذشته در گزارشی نوشتیم که صفحه‌نمایش سه‌وجهی سامسونگ وارد مرحله تولید انبود شده است اما احتمال حضور آن در گلکسی نوت 4 بعید به نظر می‌رسد. اما افشاکننده امروز نوت 4 نظر دیگری دارد. تصویری که او ادعا می‌کند گلکسی نوت 4 است با تصاویر درز کرده قبلی متفاوت است و کمی هم رندرشده به نظر می‌رسد.

به هر حال بافت پشتی گلکسی نوت 4 طبق این تصویر به گلکسی اس 5 شباهت داشته و پورت USB نیز با کاوری پوشیده شده که نشان از ضدآب بودن دستگاه دارد. همچنین قاب فلزی اطراف نیز مانند گلکسی آلفا به چشم می‌خورد و صفحه‌نمایش سه‌وجهی نیز جلوه متفاوتی به گوشی داده است.

به هر حال برای رونمایی رسمی و مشخص شدن جزئیات باید تا دوازدهم شهریور ماه منتظر بمانیم.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.