The Crew برای پلی‌استیشن 3 عرضه نمی‌شود/تریلر جدید منتشر شد

یوبی‌سافت در نمایشگاه گیمزکام 2014 اعلام کرد که بازی ریسینگ دنیای باز او، The Crew که تصور می‌شد فقط برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه می‌شود، برای ایکس‌باکس 360 نیز عرضه خواهد شد.

6

استودیوی مسئول پورت این بازی برای کنسول مایکروسافت، Asobo Studio است که قبلا بازی Fuel را ساخته است.

یوبی‌سافت با اعلام عرضه‌ی این بازی برای کنسول نسل هفتمی مایکروسافت، و عدم عرضه‌ی آن برای پلی‌استیشن 3 حساسیت‌ها را برانگیخت و مجبور شد ساعاتی بعد از اعلام این خبر، دلیل خود برای چنین تصمیمی را اعلام کند. یوبی‌سافت که بنا است این بازی را برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، در کنار یک نسخه برای ایکس‌باکس 360 منتشر نماید، در مورد غیبت پلی‌استیشن 3 در میان پلتفرم‌های مقصد این بازی این‌گونه توضیح داد:

The Crew اساسا برای انتشار برای کنسول‌های نسل جدید ساخته شد. بنابراین وقتی ما تصمیم گرفتیم که این بازی را برای نسل قبلی هم پورت کنیم، برآن شدیم تا تنها بر روی پلتفرمی که به زیرساخت‌های فنی نسل جدید نزدیک‌تر است تمرکز کنیم. این پلتفرم همان ایکس‌باکس 360 است.

The-Crew

درست است. ساختار پیچیده‌ای که پلی‌استیشن 3 از آن برخوردار است، کار را برای پورت بازی‌ها سخت می‌کند. این مشکل از ابتدای عرضه‌ی این کنسول با آن بود و در سال‌های اخیر بازیسازان انواع و اقسام ترفندها برای فائق آمدن بر این مسئله را امتحان کرده‌اند. اما به گفته‌ی یوبی‌سافت، ساخت بازی برای ایکس‌باکس 360 که معماری سخت افزاری مشابهی با PC دارد، کار بسیار راحت‌تری است.

حقیقتا این بازی این‌قدر وسیع و گسترده نشان داده بود که بعید می‌دانستیم برای کنسول‌های نسل هفتم با سخت افزار چند سال پیش هم عرضه شود. اما یوبی‌سافت این تصمیم را گرفته و کسانی که ایکس‌باکس 360 دارند می‌توانند این بازی را در زمان عرضه خریداری کنند.

تریلری که به تازگی از این بازی منتشر شده است را در ادامه مشاهده می‌کنید:

تاریخ انتشار دقیق این بازی مشخص نیست ولی سازندگان گفته‌اند که بازی در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. The Crew یک بازی رانندگی چند نفره است که در یک دنیای آنلاین رخ می‌دهد.

  VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. Majid6670 می‌گوید

    اصلا حواسم نبود! خیال کردم پست بازی Froza هست. شرمنده :)

  2. Alireza Moradi می‌گوید

    عجب بازی خفنی آخرین بازی ماشینی که بازی کرده بودم ندفوراسپید ماستوانتد2 -2012 بود وبدمم نمیاد اینو بازی کنم فقط یه مشکلی هست که سیستم من کشش برای اجرای این بازیو نداره

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      خیلی هم امیدوار به بازی کردن نسخه پی سی نباشید.
      کنسول نسل هشت میخواد این.

      1. Alireza Moradi می‌گوید

        چه امیدی داشته باشم با این سوپر سیستمم

        1. Majid6670 می‌گوید

          اختصاصی واسه کنسول XBOX ONE هست، اونوقت تو امید به سوپر سیستمت داری؟! سوپر سیستم تر از سیستم من و شما زیاد هست! :) :P

          1. سعید زعفرانی می‌گوید

            خیر دوست عزیز بازی برای PC, Xbox One و Xbox 360 عرضه میشه.
            و در ضمن گمون کنم دوستمون از “سوپر سیستم” منظور کامـــــلا متفاوتی داشت!
            Good luck