هدفون‌های کوچک BioSport شرکت SMS Audio می‌توانند ضربان قلب‌تان را اندازه بگیرند!

حالا که دیگر این روزها ساعت‌های هوشمند و هر وسیله هوشمند دیگری که همراه داریم قادر به تشخیص مشخصات بیومتریک شماست، شنیدن اینکه یک هدفون هم به جمع ابزاری که می‌تواند ضربان قلب شما را اندازه بگیرد چندان شما را به تعجب وا ندارد. اما در هر صورت بد نیست بدانید که هدفون‌های کوچک BioSport شرکت SMS Audio نیز به جمع این ابزارهای هوشمند پیوسته‌اند. این هدفون به شما در کنترل و اندازه‌گیری مداوم ضربان قلب‌تان کمک کند.

0

BioSports اطلاعات خود را با استفاده از اپلیکیشنی با نام RunKeeper در اختیار شما خواهد گذاشت اگر چه ظاهرا با بسیاری از اپلیکیشن‌های موجود دیگر نیز سازگار است. این هدفون با برخورداری از استاندارد IPX4 در برابر آب و عرق بدن مقاوم است و این برای کسانی که قصد دویدن در زیر باران را دارند و یا فعالیت زیاد باعث تعریق زیاد بدن آنها می‌شود، گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

SMS-Audio-BioSport-earbuds

این هدفون با استفاده از درگاه‌های رایج 3.5 میلیمتری به گوشی شما متصل می‌شود و با استفاده از خود هدفون قادر به کارهای رایج مانند تعویض آهنگ با آن هستید.

SMS Audio اعلام کرده فعلا برنامه‌ای برای عرضه نسخه بدون سیم هدفون BioSports ندارد و بر این باور هستند همچنان نسخه سیم‌دار هدفون‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و نمی‌خواهند ابزار بی‌سیم دیگری به ابزارهایی که همواره به بدن شما آویزان هستند اضافه کنند! هنوز قیمت این هدفون اعلام نشده اما احتمالا در فصل پائیز شاهد عرضه هدفون BioSports به بازار خواهیم بود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.