21 تصویر فوق‌العاده از یک پسر 15 ساله در اینستاگرام!

رایان پاریلا نوجوان ۱۵ ساله‌ای است که از ۷ سالگی دست به دوربین عکاسی برده و هم اکنون به عنوان نابغه‌ای در حرفه عکاسی توانسته استعداد خود را به همگان ثابت کند. جالب اینجاست که وی هیچ تجربه آکادمیکی در این زمینه ندارد و از راه آزمون و خطا راه خود را در دنیای عکاسی به پیش برده است.

7

علاقه وی از آنجا شروع شد که چند سال پیش پدر و مادر رایان دوربین عکاسی کانن با لنز DSLR را برای وی هدیه گرفتند اما با وی شرط کردند تا زمانی که کاملا به استفاده از این دوربین مجهز مسلط نشده حق بیرون آوردن آنرا از منزل ندارد. کاملا طبیعی بود که استفاده از چنان دوربینی مجهزی در توان یک پسر بچه نبود و در نتیجه نتوانست آن طور که باید از ان استفاده کند.این امر باعث شد تا استعداد وی در همان دوران سرکوب شود اما چند سال بعد خواهر وی آی‌پاد مدل تاچ را به همراه اپلیکیشن معروف اینستاگرام به او معرفی کرد. اینجا بود که رایان توانست استعداد خود را نشان دهد و با نام کاربری @Novess عکس‌های خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشت. رایان دست از تلاش برنداشت و در نهایت توانست به دوربین کانن نیز مسلط شده و به انجمن کاربران اینستاگرام در نیویورک ملحق شد.

 اکنون وی به کمک اینستاگرام توانسته تا علاقه‌مندان زیادی را به وب‌سایت شخصی خود هدایت کرده و در آنجا عکس‌های چاپ شده خود را به فروش برساند. شما نیز می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت www.novessphoto.com عکس‌های فوق‌العاده این نوجوان ۱۵ ساله را مشاهده کنید. وی قصد دارد تا تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته عکاسی ادامه داده و بتواند به شرکت‌های مختلف که قصد دارند برند خود را در اینستاگرام از طریق عکاسی ارتقا دهند، مشاوره دهد.

Business Insider

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. Hoji می‌گوید

    تو فقط حرف بزن

  2. sahar می‌گوید

    یعنی این عکسارو با ای پد گرفته؟

  3. saeid می‌گوید

    سلام
    میخواستم ببینم چطور مسشه بوگرافی رو نوشت که وسط سطر باشه؟

  4. Nazanin می‌گوید

    عذرمیخوام من میخواستم بپرسم من میتونم ازعکسای شمااستفاده کنم؟

  5. پوریا می‌گوید

    فالوورش هستم تو اینستا . کاراش خوبه

  6. مهدی می‌گوید

    عکاسی دوحالت داره، اگر یک سوژه برای عکاسی میخواید، باید همجا دوربین به دست باشید تا عکس رو شکار کنید، حتی پشت فرمون:). و همچنین با وسایل امروزی از عکس انداختن نترسید، مخصوصا چند عکس از یک سوژه، ضدحالی بدتر از این نیست که یک سوژه ناب پیدا کنید و عکس بندازید، بعد ببینید عکس تار شده.

    اما اگر میخواهید یک عکس از یک مکان خاص و ثابت بگیرید، اینجا بحث علم آکادمیک میاد وسط که میتونه کمک کننده باشه. ولی لزوما لازم نیست. با تغییر موقعیت خودتون، تنظیمات و اینا میشه این کار رو انجام بدید ولی باید بدونید که وقت گیره. مورد دوم هم اینکه نباید کمرو باشید و همینجوری عکسو بندازید.
    من عکاسی رو دوست دارم و چندتا عکسم در حد خوب دارم، ولی خوب سخته. دوستدار

  7. Amir می‌گوید

    اونجا انجمن کاربران اینستاگرام
    بعد اینجا هر روز باید خدا خدا کنیم تا فیلتر نشه با ای اینترنت…..
    :'(((((