زمان زیادی به عرضه کابل‌های USB 3.0 دوطرفه باقی نمانده است

این کابل‌ها که از نظر ابعاد مشابه پورت میکرویو‌اس‌بی استفاده شده در اکثر گوشی‌های همراه هستند از قابلیتی جالب بهره می‌برند که در واقع استفاده از کابل را از هر دوطرف، ممکن می‌سازد.

0

نسل جدید کانکتورهای یو‌اس‌بی بالاخره آماده تولید شده و تکمیل این استاندارد جدید که یو‌اس‌بی نوع C نام دارد رسما اعلام شده است. این مسئله بدان‌معناست که به زودی شاهد عرضه طرح کانکتور و کابل جدیدی خواهیم بود که برای موبایل‌ها و دستگاه‌های بزرگ‌تر قابل استفاده خواهد بود.

این کابل‌ها که از نظر ابعاد مشابه پورت میکرو یو‌اس‌بی استفاده شده در اکثر گوشی‌های همراه هستند از قابلیتی جالب بهره می‌برند که در واقع استفاده از کابل را از هر دوطرف ممکن می‌سازد.

براساس گفته مسئول گروه معرفی یو‌اس‌بی 3.0، صنایع مرتبط با رایانه‌های شخصی، موبایل، خودروها و دیگر صنایع، مشتاق استفاده از این استاندارد هستند. البته مدنظر داشته باشید مشخصه‌های جدید این کابل‌ها به زودی تعیین کننده نوع آداپتور و دیگر لوازم جانبی مورد استفاده برای دستگاه های فعلی خواهند بود. اطلاعات تکمیلی در کنفرانس توسعه‌دهندگان که مسئولان در حال برنامه‌ریزی اجرای آن هستند اعلام خواهد شد.

Source: Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.