اپلیکیشن HTC Zoe به تمام گوشی‌های اندرویدی می‌آید

بنابر گزارش‌های منتشر شده شرکت اچ تی سی قصد دارد نسخه آزمایشی اپلیکیشن اختصاصی گوشی‌های خود با نام Zoe camera را برای تمام گوشی‌های اندروید در چند روز آینده منتشر کند. این موضوع به طور تلویحی توسط Drew Bamford سرپرست تیم طراحی رابط کاربری گوشی‌های شرکت اچ تی سی مورد تائید قرار گرفته است.

0

آزمایشگاه خلاقیت شرکت اچ تی سی شامل 260 نفر که مقر آنها در سیاتل است و توسط Drew Bamford هدایت می‌شوند، گروهی هستند که این اپلیکیشن را خلق و آن را توسعه داده‌اند.

Zoe البته احتمالا تنها اپلیکیشن و یا ردپایی از رابط کاربری سنس شرکت اچ تی سی نیست که به دیگر گوشی‌های اندرویدی راه می‌یابد. بنابر گزارش‌هایی که پیش از این و در زمان رونمایی از اچ تی سی وان M8 منتشر شده بود این شرکت تایوانی قصد دارد اپلیکیشن BlinkFeed را نیز در سایر گوشی‌های اندرویدی بازار عرضه کند.

اپلیکیشن Zoe که همزان با رونمایی از اچ تی سی وان M8 معرفی شد به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از تصاویر و ویدئوهای خود، کلیپ‌های اختصاصی خود را بسازند. جلوه‌های صوتی و قطعه‌های موسیقی دلخواه را نیز می‌توان به این کلیپ‌ها اضافه کرد.

Source: gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.