درز تصاویر جدید از فبلت 6 اینچی گلکسی مگا 2 سامسونگ

به نظر می‌رسد سامسونگ به فکر تولید یک عضو جدید از خانواده‌ی Galaxy Mega است. هم‌اکنون گلکسی مگا 6.3 و 5.8 دو عضو این سری هستند و با توجه به تصاویر منتشر شده شاهد گلکسی مگا 2 هم خواهیم بود که صفحه‌ی آن 6 اینچی است. البته مشخصات فنی این گوشی حدود 40 روز قبل لو رفته بود.

0

همان‌طور که اشاره شد مشخصات فنی گلکسی مگا 2 پیش‌تر درز شده است. به نظر می‌رسد این گوشی که با مدل SM-G7508Q در چین نمایان شده است با استاندارد TD-LTE به زودی به‌وسیله‌ی اپراتور China Mobile عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود مشخصات فنی مدل بین‌المللی‌اش هم مانند نسخه‌ی مخصوص چین باشد.

پیش‌تر در فارنت خواندید که مگا 2 دارای صفحه‌ی 5.9 اینچی یا دقیق‌تر 5.98 اینچی خواهد بود که روزولوشن آن 1280 × 720 است. پس شاید سامسونگ در تبلیغات سایز صفحه را 6 اینچ اعلام کند. با وجود این صفحه‌نمایش و نامی که بر این دستگاه نهاده شده، یک دستگاه غول‌پیکر دیگر از سامسونگ را شاهد خواهیم بود که ابعاد آن 163.6 × 84.9 × 8.6 میلی‌متر است.

گفته می‌شود پردازنده‌ی این فبلت کوالکام اسنپدرگن 410 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز خواهد بود که یک پردازنده‌‌ی 64 بیتی است. بقیه‌ی مشخصات را هم می‌توانید در این مطلب به طور کامل مطالعه کنید.

ماه پیش دستگاه گلکسی مگا 2 با مدل SM-G750A در FCC رویت شد و انتظار می‌رود این دستگاه در آمریکا هم عرضه شود. هنوز زمان معرقی رسمی این فبلت از طرف سامسونگ مشخص نیست اما شما را از اطلاعات جدید این دستگاه بی‌خبر نخواهیم گذاشت.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.