یک سریال تلویزیونی با الهام از بازی رزیدنت اویل ساخته می‌شود

این سریال تلویزیونی که توسط یک شرکت مدیا که به خاطر ساخت فیلم‌های 4K معروف است ساخته می‌شود، “Arklay” نام دارد. آرکلی نام منطقه‌ای کوهستانی در راکون سیتی است و دو ساختمان “Arklay Mansion” و “Arklay Laboratories” در بازی در آن منطقه قرار دارند.

5

بازی محبوب رزیدنت اویل (Resident Evil) که این روزها در خبرها زیاد از آن می‌شنویم منبع الهام ساخت یک مجموعه‌ی تلویزیونی شده است.

بر اساس اعلام وبسایت Mance Media این سریال تلویزیونی داستانی ترسناک دارد و شخصیت اصلی آن کاراگاه «جیمز رین‌هارت» است که وظیفه دارد به پرونده‌ی “جنایت‌های مرموز راکون سیتی” رسیدگی کند. در این اطلاعیه آمده است:

“یک توطئه‌ی سیاه در شهر مخفی شده است. یک ویروس کشنده به همه چیز ارتباط پیدا می‌کند. کاراگاه متوجه می‌شود که این ویروس درون او رشد می‌کند. زمان به نفع او نیست. باید هر چه زودتر معما را حل کند تا خود را نجات بدهد.”

این پروژه فعلا در حد یک طرح باقی است و زمان انتشار آن سال 2015 میلادی تعیین شده است. در ادامه می‌توانید یک تیزر یک دقیقه‌ای برای مشخص شدن طرح سریال ببینید که با استفاده از قسمت‌هایی از سریال‌ها و فیلم‌های مختلف ساخته شده است. (قسمت‌هایی از سریال «هانیبال»، فیلم‌های سینمایی «هفت»، «دختری با خالکوبی اژدها» ساخته‌ی دیوید فینچر و فیلم «زندانیان» در این معرفی یک دقیقه‌ای دیده می‌شوند.)

هنوز مشخص نیست که آیا کپکام به حمایت از این سریال خواهد پرداخت یا اصلا حقوق آن را در اختیار می‌گیرد یا خیر؟

Source: VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    عکس
    Milla Jovovich
    گذاشته بودین فکر کردم اونم بازی میکنه :(

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      خدا نکنه!

      1. Amir می‌گوید

        از خداشونم باشه
        بیاد سریال بازی کنه
        <3

  2. Alireza Moradi می‌گوید

    داستان سریال منو جذب کرد.
    آقا سعید پس تیزر کو

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      مثل این که نیست!
      خب… یه کاریش می‌کنیم.