اوراکل نصب جاوا در روسیه را ممنوع کرد

بنابر گزارش‌های منتشره از سوی کاربران روسی‌، این کاربران در هنگام تلاش برای نصب جاوا، به سایتی منتقل می‌شوند که در آن اعلام شده به علت‌ تحریم‌های قانونی، نصب این نرم‌افزار برای آن‌ها غیرممکن شده است.

2

پیش از این نیز کاربری در مکالمه با ZDNet اعلام کرده بود به سایت یادشده هدایت شده است. این صفحه هیچ پیغامی در مورد روسیه یا کشورهای دیگر ندارد اما در زیرشاخه ru/ سایت java.com قرار گرفته است.

java-russia-embargo

این تصمیم ممکن است در راستای فعالیت‌های روسیه در مناقشات اوکراین اتخاذ شده باشد، هرچند هنوز اظهارنظر رسمی در این زمینه وجود ندارد. به محض دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه، در همین مطلب به نظر شما خواهیم رساند.

 

Source: zdnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Avalive می‌گوید

    سلام قابل توجه شرکت قدرتمند و غول تولید تلفن همراه و تبلتهای بینظیر ایرانی GLX
    خوووو در اقدامی خودجوش شما هم علیه استکبار جهانی بپا خیزید و یک طرح در غالب تم یا دمو از ایران با ارق ملی ایرانیها پر از نفرت و انزجار بر تارک اسرائیل و آمریکای جنایتکار بنشانید

  2. Kratos می‌گوید

    خوب میشه یه چنتا ازین دول غربی ازین صفحه‌ها تو اینترنتشون ببینن..
    تا در اقدامی خودجوش برای همدردی با مردم ایران تظاهرات مسالمت آمیز راه بندازن!