Ryse: Son of Rome برای رایانه‌های شخصی هم منتشر می‌شود

از ابتدای انتشار بازی Ryse: Son of Rome این احتمال وجود داشت که این بازی از انحصار کنسول نسل هشتمی مایکروسافت خارج شده و برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه شود. اکنون شرکت کرایتک، سازنده و ناشر این عنوان که اخیرا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، تصمیم گرفته این بازی را برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه کند.

0

کرایتک برای عرضه‌ی این عنوان بر روی رایانه‌های شخصی، از ناشر عنوان شناخته شده‌ی Dead Island یعنی شرکت Deep Silver کمک می‌گیرد. دو شرکت اخیرا روابط کاری خود را افزایش داده‌اند و این مسئله تا زمانی که به معنای عرضه‌ی بازی برای پلتفرم‌های بیشتر باشد، خوش‌آیند است. Deep Silver اخیرا دو عنوان از بازی‌های کرایتک را نیز به خاطر مسائل مالی به تصاحب خود در آورده است. دو بازی از سری Homefront کمتر از یک ماه گذشته به این شرکت محول شدند. کرایتک، قبل از این در حال کار بر روی Homefront بود تا این‌که چند تن از اعضای اصلی این استودیو به خاطر مسائل مالی از سمت خود کناره‌گیری کرده و ساخت بازی با مشکل مواجه شد.

Ryse-son-of-rome-gameplay

Ryse اما که یکی از عناوین لانچ کنسول ایکس‌باکس وان به شمار می‌رود، قرار است با متعلقات منتشر شده از جمله بسته‌های الحاقی Colosseum Pack و Mars’ Chosen Pack و همچنین Duel of Fates Pack در کنار Morituri Pack برای رایانه‌های شخصی عرضه شود. همچنین نقشه‌ی چندنفره‌ی Ruins نیز در اختیار بازی‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

PC گیمرها از بابت گرافیک بازی و جزئیات آن مطمئن خواهند بود. قبل از هر چیز نام کرایتک تضمین کننده‌ی گرافیک بازی است و جزئیات بالای بازی را در نسخه‌ی ایکس‌باکس وان دیده‌ایم. کرایتک که به تازگی پشتیبانی از وضوح تصویر 4K را به این بازی اضافه کرده است هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق آن برای رایانه‌های شخصی را مشخص نکرده اما احتمالا این بازی را تا پایان پاییز امسال به بازار می‌فرستد.

Source: Joystiq

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.