گوشی ارزان‌قیمت و دوسیم‌کارته ال‌جی L60 معرفی شد

ال‌جی یک گوشی ارزان‌قیمت دیگر به سری گوشی‌های L III خود اضافه کرده است. LG L60 پس از L40، L70 و L90 و همچنین L65 حالا به عنوان یک گوشی پایین‌رده برای کاربران با بودجه محدود معرفی شده است.

0

ال60 از صفحه‌نمایش 4.3 اینچی با وضوح WVGA یا همان 480 در 800 پیکسل استفاده می‌کند. دوربین‌های در نظر گرفته شده برای این گوشی 5 مگاپیکسلی با یک فلش LED در پشت و VGA (کمتر از یک مگاپیکسل) در جلو می‌باشد. ال‌جی از پردازنده‌ای نامشخص اما 2 هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز به همراخ 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است. ابعاد و وزن ال60 به ترتیب 124.15 در 66.3 درر 11.8 میلی‌متر و 119 گرم اعلام شده است.

LG-L60-white

این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و امکانات رایجی مانند Wi-Fi، بلوتوث و GPS نیز فراموش نشده است. از دیگر مشخصات LG L60 می‌توان به باتری 1540 میلی‌آمپرساعتی، اندروید 4.4.2 کیت‌کت و رنگ‌های مشکی یا سفید اشاره کرد. از نظر نرم‌افزاری با قابلیت آشنای KnockON ال‌جی می‌توانید با دوبار لمس صفحه گوشی را بیدار کنید و همچنین حالت Guest Mode برای قرض دادن گوشی به دوستان و آشنایان مناسب است.

قیمت و زمان عرضه هنوز مشخص نشده است اما می‌توان مطمئن بود که این گوشی با قیمت مناسبی به فروش خواهد رسید.

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.