ایکس‌باکس وان سفید و نسخه مخصوص Sunset Overdrive در راه است

فروشگاهی فرانسوی چندی پیش یک باندل ایکس‌باکس وان سفید رنگ همراه با بازی Sunset Overdrive را در لیست فروش خود گذاشت و سپس آن را حذف کرد. این باندل 400 یورو قیمت داشت.

0

لیست فروش Micromania.fr که به سرعت از وبسایت حذف شد، شایعات قبلی مبنی بر احتمال انتشار یک ایکس‌باکس وان سفید رنگ را به نوعی تایید می‌کند. ایکس‌باکس‌های سفید رنگ تا پیش از این، تنها برای کسانی که در تیم داخلی مایکروسافت کار می‌کنند (به عبارتی همه‌ی کارمندان بخش ایکس‌باکس مایکروسافت) قابل خرید بود و سال گذشته زمانی که کنسول به بازار عرضه شد، به برخی از کارمندان هدیه داده شد.

White-XBOX-One

ژانویه‌ی گذشته بود که اولین بار شایعاتی از این کنسول به بیرون درز کرد. در کنار شایعه‌ی ایکس‌باکس وان سفید، خبر یک نسخه‌ی بازسازی از سری بازی هیلو و همچنین یک بازی جدید از سری Crackdown و همچنین این مسئله که استودیوی Platinum مشغول ساخت یک عنوان انحصاری برای کنسول مایکروسافت است در کنار شایعه‌ی عرضه‌ی Forza Horizon 2 به گوش می‌رسید. که همه‌ی آن‌ها تا کنون محقق شده است.

تنها گزینه‌ای که مایکروسافت باید رسما تایید کند تا خیالمان راحت شود، عرضه‌ی ایکس‌باکس وان سفید، همراه با هارد 1 ترابایتی و بازی Sunset Overdrive است که پایان امسال عرضه می‌شود.

مایکروسافت در پاسخ به خبرگزاری «یوروگیمر« در این رابطه گفته است “در حال حاضر چیزی برای رونمایی نداریم”.

  Eurogamer

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.