اینتل «عصر جدیدی از پردازش» را در نمایشگاه IFA 2014 رونمایی خواهد کرد

اینتل در پستی رسمی اعلام کرده که در نمایشگاه 2014 IFA از نام تجاری جدیدی برای سخت‌افزار‌هایش پرده برخواهد داست.

0

در حالی که هنوز مشخص نیست اینتل می‌خواهد چه چیزی را در مراسم IFA ماه بعد رونمایی کند، اما تاحدودی می‌توان اطلاعات جدیدی را از نسل بعدی پردازنده‌های این شرکت با توجه به همین پست رسمی دریافت کرد. اینتل بسیار علاقه و اشتیاق دارد که نسل پنجم از پردازنده‌های خودش که بر پایه معماری Broadwell ساخته شده را به همگان معرفی کند و استفاده از آن در محصولات آینده و تا پایان امسال را مشاهده کند. لااقل این علاقه‌ای است که مدیر عامل این شرکت آقای Bryan Krzanich در ماه اردیبهشت اعلام کرد.

Krzanich در مصابحه‌ای با رویترز گفت:

از راه رسیدن پردازنده‌های جدید را تا از راه رسیدن تعطیلات سال نو به شما تضمین می‌دهم، و نه نیمه دوم تعطیلات بلکه تا نیمه اول. تا زمان بازگشت به مدارس شما قطعا محصولات جدید ما را در اخیتار خواهید داشت.

در نمایشگاه Computex 2014 نیز اینتل از پردازنده Core M پرده برداشت، پردازنده‌های فوق‌العاده نازک که می‌تواند راهی لپ‌تاپ‌ها و هیبرید‌های بسیار نازک شود. در این مراسم همچنین ساخت دستگاهی مفهومی با نام Llama Mountain نیز تایید شد که قرار است این دستگاه از Core M قدرت بگیرد و با نمایشگر بزرگ 12.5 اینچی تنها 7.2 میلی‌متر ضخامت داشته باشد. در مقام مقایسه سرویس پرو 3 مایکروسافت که از یک نمایشگر 12.1 اینچی بهره می برد، ضخامتی بسیار بیشتر و برابر با 9.1 میلی‌متر دارد. مراسم  IFA 2014 همچنین می‌تواند اطلاعات بیشتری را درباره ای این دستگاه در اختیار ما بگذارد.

هر چه که اینتل قصد ارائه در IFA داشته باشد، قعطا ما فاصله زمان زیادی را برای در اختیار داشتنش نداریم و به زودی آن را در بازار کامپیوتر‌های شخصی می‌توانیم تهیه کنیم. ممکن است اینتل پردازنده‌های خود را با انرژی بیشتر همراه کند یا اینکه بر روی عملکرد تمرکز داشته باشد و عملکرد بهتری را نسبت به تراشه‌های قبل در اختیار بگذارد.

نمایشگاه IFA 2014 برابر با 14 شهریور در شهر بریلن آلمان آغاز به کار خواهد کرد.

digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.