اپل و سامسونگ به دعواعای حقوقی خود در خارج از آمریکا پایان دادند

به گزارش Bloomberg پس از سال‌ها جنگ و دعوای پتنتی و قانونی بر سر حق اختراعات، اپل و سامسونگ بالاخره توافق کردند که حداقل در خارج از آمریکا تمامی پرونده‌های حقوقی پتنتی را کنار بگذارند و دعوای خود را درون آمریکا نگه‌دارند.

0

شاید بدانید که پرونده‌های سامسونگ و اپل پیش از این در هشت کشور استرالیا،  فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، هلند، کره جنوبی و نهایتاً انگلیس در جریان بود و حالا تمامی این پرونده‌ها بسته خواهد شد. البته این توافق باعث نمی‌شود که ما این دو کمپانی را از این پس دوست و رفیق بنامیم! چرا که در کنار این توافق هیچ‌گونه معامله و لایسنس و گواهی پتنتی میان این دو کمپانی به امضا نرسیده است. همچنین این دعواها در مهم‌ترین بازار گوشی‌های هوشمند دنیا یعنی آمریکا کماکان ادامه خواهد داشت.

البته اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید سامسونگ و اپل خارج از دادگاه و در فضای فناوری به رقابت سالم بپردازند یک قدم به آرزوی خود نزدیک‌تر شده‌اید.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.