تماشا کنید: نجات جهان با آیفون در جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی اپل!

سری ویدئوهای تبلیغاتی شرکت اپل با عنوان “شما قدرتمندتر از ان هستید که فکر می‌کنید” با اضافه شدن یک تبلیغ ویدئویی دیگر با عنوان “رویاها” ادامه یافته است.

1

در حالی که اولین ویدئو این سری تبلیغاتی به موضوع خلاقیت پرداخته بود ویدئو جدید منتشر شده به استفاده‌های انسانی از آیفون پرداخته و در آن پزشکان، دامپزشکان ، محیط‌بانان و ماموران آتش‌نشانی، همگی استفاده از آیفون را برای بهتر کردن زندگی مورد استفاده قرار می‌دهند و در آن از صدای جنیفر اوکانر استفاده شده که می‌گوید: وقتی من رشد کردم!

در این تبلیغ از برخی اپلیکیشن‌ها و ابزارهای جانبی و همچنین قابلیت‌های آیفون استفاده شده که از جمله آنها می‌توان به Vaavud wind meter و Response Deck اشاره کرد. اگرچه لیست کامل آنها را می‌توانید بر روی وب‌سایت اپل ببینید.

آخرین تبلیغات اپل در این سری تبلیغات ویدئویی “وظائف والدین” نام داشت که بر روی خانه و سلامت تمرکز داشت اما در واقع کل این سری تبلیغاتی بر روی افرادی تمرکز دارد که بدنبال جایگزینی آیفون با گوشی‌های فعلی خود هستند.

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. همایون می‌گوید

    جالبه!!! یکی از کثیف ترین شرکتها در حیطه سرمایه داری … چه حرفی میزنه ها….