لانچر Google Now حالا با تمام گوشی‌ها و تبلت‌های با اندروید ۴.۱ و بالاتر سازگار است

چندین ماه از زمانی که لانچر جدید گوگل Now برای دستگاه‌های نکسوس و نسخه گوگل پلی گوشی‌ها در پلی استور گوگل عرضه شد، می‌گذرد. اما امروز یک خبر خوش برای تمام دستگاه‌های اندرویدی داریم که اندوید 4.1 به بالا را بر روی دستگاه‌های خود نصب دارند.

2

امروز به صورت رسمی لانچر گوگل Now آخرین آپدیت خود را دریافت کرده که با نصب کردن این لانچر تمام دستگاه‌های مجهز به اندروید 4.1 به بالا قادر به استفاده از آن خواهند بود. لانچر گوگل Now یک فایل APK جداگانه است که اجازه می‌دهد جستجوی گوگل به منزله صفحه خانگی شما شود و کل گوشی شما را در اختیار بگیرد که البته گوگل تا کنون از انتشار این آپدیت خودداری کرده بود.

با این لانچر گزینه‌های شخصی سازی متعددی به دستگاه اضافه می‌شود و گوگل Now در سمت چپ صفحه خانگی قرار خواهد گرفت. البته این رابط کاربری پیش از این نیز بر روی دستگاه‌های به اصطلاح پشتیبانی نشده به خوبی کار می‌کرد و از حالا آن را از طریق پلی استور گوگل نیز می‌توانید دریافت و آپدیت کنید.

پس اگر یک دستگاه اندرویدی که اندروید 4.1 به بالا را اجرا دارد، در اختیار دارید فورا این لانچر زیبا را نصب کنید، لانچر گوگل همچنین می‌تواند موارد مهم در لانچر پیشین گوشی و تبلت را به این لانچر جدید انتقال دهد.

Google-Play-download-button

 

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. کوروش می‌گوید

    آقا من اینو روی اندروید 4.1.2 سونی اکسپریا xl دوستم نصب کردم و مثل چی داره کار میکنه :)))
    چرا؟ :))

  2. پیام می‌گوید

    سلام. من گوشیم ZR و امروز این لانچر رو نصب کردم اما هنوز قسمت location در google now غیر فعاله. بعد از اینکه اندروید رو به 4.4 آپ کردم این اتفاق افتاد