تماشا کنید: اینستاگرام با طراحی متریال اندروید L این شکلی خواهد بود

باز طراحی متریال دیزاین گوگل تا پایان امسال فراگیر نخواهد شد اما مردم از همین الان درباره آن هیجان زده‌اند. استایل جدیدی که گوگل طراحی کرده می‌خواهد رابط کاربری تمام ابزار‌ها را همچون سایه روشن‌های اشیاء فیزیکی کند و پایه طراحی خود را از آن‌ها به ارث ببرد. اینستاگرام یکی از ابزار‌های گوگل نیست و جز مایملک فیسبوک به حساب می‌آید اما چه میشد اگر این سرویس پر طرفدار هم با رابط جدید گوگل باز طراحی میشد؟

3

“ریشه‌ای در واقعیت‌های لمس کردنی، الهام گرفته از مطالعات ما بر کاغذ و جوهر ” جمله‌ای است که گوگل در وصف متریال دیزاین می‌گوید. گوگل هم‌اکنون توسعه دهندگان طرف-سوم را تشویق می‌کند که اپلیکیشن‌های خود را بدین گونه و سبک باز طراحی کنند اما برخی افراد صبر رسیدن تا آن زمان را ندارند. طراحی با نام امانوئل پاکامالان یک ویدیوی مفهومی درست کرده و در آن اینستاگرام را با اصول طراحی متریال به تصویر کشیده و نتیجه به واقع بسیار زیبا و خواستنی است.

اینستاگرام در اضافه کردن سنت‌های طراحی و ویژگی‌ها تصویری بسیار کند عمل می‌کند اما باز طراحی این اپلیکیشن برای iOS 7 بزرگ بود پس می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ظاهری جدید و زیبا در آینده‌ای نزدیک اپلیکیشنی اندرویدی این سرویس را فرا گیرد. هنوز خبر های زیادی از توسعه دهندگان برای کوچ به سمت ظاهر کاربری جدید گوگل نشنیده‌ایم اما این مفهومی کاربری می‌تواند زندگی در دنیای متریال را به رخ توسعه دهندگان دیگر بکشد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. محسن می‌گوید

    سلام لطفا نحوه دانلود برنامه اینستاگرام رو به من بگید چطور و از کجا دانلود کنم

    1. علی ارغوان می‌گوید
  2. Amir می‌گوید

    رنگ سفید در طراحی خیلی قشنگ تر خواهد بود از آبی نفتی