گزارش‌ها: نسخه مینی گوشی‌های پرچم‌دار محبوبیت خود را از دست داده‌اند

به گزارش منابعی در زنجیره تامین قطعات گوشی‌ها در تایوان، فروش نسخه مینی گوشی‌های پرچم‌دار در حال کاهش است. علت این کاهش نداشتن ارزش در برابر قیمت این گوشی‌ها اعلام شده است چرا که گوشی‌هایی با قیمت مشابه اما کارایی بسیار بهتر در بازار موجود هستند.

0

به نظر می‌رسد با افزایش آگاهی کاربران شرکت‌های بزرگ دیگر قادر نیستند تا گوشی‌هایی ضعیف و کمی کوچکتر را به لطف نام پرچم‌دار خود با قیمت بالا بفروشند. گوشی‌هایی شبیه به گلکسی اس 5 مینی، وان مینی 2 و گوشی جدید LG G3 Beat فروش چندان جالبی ندارند و حتی Xperia Z1 Compact که یک نسخه کوچکتر Z1 با همان قدرت پردازشی است به سبب قیمت بالا و بسیار نزدیک به مدل بزرگتر  فروش چندانی ندارد.

S5-Mini-vs-One-mini-2-vs-Z1-compact

شاید بزرگترین بخش این مشکل اینجاست که این گوشی‌های مینی که چندان هم مینی و جمع‌وجور نیستند با قیمتی بالاتر از میان‌رده‌ها به فروش می‌روند و برخی شرکت‌ها مانند کمپانی چینی شیائومی پرچم‌داران خود را با قیمتی حتی پایین‌تر عرضه می‌کنند. همچنین یکی از انتظارات کاربران برای خرید گوشی‌های مینی جمع‌وجور بودن آن‌هاست که در سال‌های اخیر به وضوح نقض شده است و شاید بارزترین مثال آن G3 Beat با صفحه‌نمایش 5 اینچی آن باشد!

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.