با این پروژکتور جیبی دیوار را به صفحه لمسی تبدیل کنید!

این دستگاه از پردازنده دوهسته‌ای به همراه نسخه خالص اندروید بهره می‌برد و درواقع یک تبلت مجهز به وای‌فای به شمار می‌آید که به یک پرژکتور 150 لومنی مجهز شده است.

1

تاچ‌جت برای اولین بار نسخه پروتوتایپ پرژکتور Touchpico را با ابعاد مشابه یک فبلت در نمایشگاه CES 2014 در معرض نمایش همگان قرار داد و اکنون نسخه اندرویدی با قابلیت وای‌فای این دستگاه در آستانه تولید و ورود به بازار قرار دارد. تاچ‌پیکو ضخامتی به اندازه دو تبلت که بر روی هم قرار گیرند دارد.

فراموش نکنید که این دستگاه، به طور کامل دیوار شما را به یک صفحه‌لمسی بزرگ مبدل نخواهد کرد بلکه صفحه‌ای 80 اینچی را بر روی دیواری که شما مشخص خواهید کرد تشکیل داده و با استفاده از یک قلم مخصوص، وقتی دست خود را بر روی دیوار حرکت می‌دهید سیگنال‌هایی اینفراردی را به پرژکتور ارسال می‌کند تا کلیک‌های شما ثبت شوند.

این پرژکتور با برنامه‌های اندرویدی مختلف سازگاری دارد و می‌توانید از آن به عنوان یک وایت‌برد، دستگاهی برای ارائه مقالات و یا حتی صفحه‌نمایشی بزرگ برای بازی فروت نینجا استفاده کنید.

TOUCH PICO PROJECTOR 2

 

در آزمایشات انجام گرفته بر روی دستگاه، بدون وقفه پاسخ‌های مثبتی به کلیک‌های کاربر دریافت می‌گردد و تنها نقطه ضعف در کار با این دستگاه آنستکه باید قلم مخصوص را طوری نگه‌دارید تا سایه دست شما شی‌ای را که بر روی آن کلیک می کنید نپوشاند.

این دستگاه از پردازنده دوهسته‌ای به همراه نسخه خالص اندروید بهره می‌برد و درواقع یک تبلت مجهز به وای‌فای به شمار می‌آید که به یک پرژکتور 150 لومنی مجهز شده است.

سنسور لمسی از قدرت پردازشگر استفاده نمی‌کند و این بدان معناست که خبری از مالتی تاچ نیست. دو اسپیکر داخلی و یک فن خنک‌کننده نیز از دیگر قابلیت‌های این دستگاه هستند. تا 45 دقیقه می‌توانید از باتری داخلی دستگاه استفاده کنید و پس از آن نیاز به اتصال آن به منبع تغذیه می‌باشد.

کلیه مراحل طراحی به پایان دسیده و قیمت 350 دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

Gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. dvm می‌گوید

    هنوز جای کار داره