اولین تلویزیون اولترا اچ دی سامسونگ که بین دو حالت خمیده و تخت تغییر حالت می‌دهد!

کیفیت UHD و خمیده بودن به یکی از ویژگی‌های معمول تلویزیون‌های جدید سامسونگ تبدیل شده اما برخی‌ها نمی‌خواهند تلویزیونشان همیشه خمیده باشد؛ با تلویزیون جدید سامسونگ این مشکل حل می‌شود و هر وقت بیننده اراده کند شکل صفحه بین دو حالت خمیده و تخت تغییر می‌کند.

0

اولین تلویزیون سامسونگ با این قابلیت جذاب فردا در کره‌ی جنوبی رسماً عرضه خواهد شد. سامسونگ در نمایشگاه CES امسال یک مدل 85 اینچی از این تلویزیون را نشان داد اما مدلی که به بازار عرضه خواهد شد 78 اینچی است و قیمت دقیق آن مشخص نیست؛ البته با وجود این قابلیت انتظار نمی‌رود با دستگاهی ارزان‌قیمت روبه‌رو باشیم.

مانند همیشه سامسونگ با شرکت هموطنش یعنی ال‌جی رقابت شدیدی دارد. این شرکت‌ها اخیراً هر دو تلویزیون‌های 105 اینچی خمیده با کیفیت UHD را معرفی کرده‌اند که سامسونگ این مدل را با قیمت 120هزار دلار و ال‌جی با قیمت 117هزار دلار به بازار عرضه کرده است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی تلویزیون 85 اینچی که سامسونگ در نمایشگاه CES به نمایش درآورد را مشاهده کنید.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.