نقشه‌های Nokia HERE به صورت جهانی برای ویندوزفون 8.1 عرضه شد

نقشه‌های نوکیا شاید به دقت و تکامل نقشه‌های گوگل نباشند اما مطمئناً طرفداران خاص خود را دارند. سرویس نقشه‌های نوکیا که با نام HERE Maps شناخته می‌شوند به تازگی برای ویندزوفون 8.1 عرضه شده است و همچنین آپدیت‌هایی را نیز به همراه داشته است.

1

تغییرات نسخه جدید HERE Maps شامل تنظیمات دستی مکان، طرح صفحه شهر جدید و قابلیت پیش‌بینی آب و هواست. به این ترتیب در منوی تنظیمات قادر خواهید بود میان تنظیم دستی و خوکار مکان‌یابی سوییچ کنید و در صفحه جدید City Page قادرید تا اطلاعات مفید بیشتری را مشاهده کنید و به همراه پیش‌بینی آب و هوا سفر بهتری را تجربه کنید.

همچنین در نسخه جدید قابلیت انتخاب روش سفر و اضافه کردن نقاط خاصی برای گنجاندن در مسیر نیز اضافه شده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه HERE Maps در وب‌سایت مایکروسافت مراجعه کنید.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پوریا می‌گوید

    از جهات به نظرم بهتره here map مثلا برای اصفهان نقشه نوکیا تمام کوچه هارو با جزئیات کامل داره ولی گوگل نه . ولی مشکله مسیر یابی داره به طوری که کوتاه ترین مسیر رو انتخاب میکنه ولی بزرگراه هارو مثل گوگل در نظر نمیگیره و مشکله اصلیشم اینه که ایران رو واسه مسیر یابی پشتیبانی نمی کنه . راه رو مشخص میکنه ولی مسیر نمیده بهتون به صورت اتوماتیک