لیست تمام بازی‌هایی که در سال 2014 برای ایکس‌باکس وان منتشر می‌شوند

در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به بازی‌های تایید شده برای کنسول‌های نسل جدید بیندازیم. در این مطلب به سراغ ایکس‌باکس وان رفته و بازی‌هایی که قرار است برای این کنسول مایکروسافت عرضه شوند را با هم مرور می‌کنیم.

15

پیش از این‌ با هم مروری داشتیم بر لیست بازی‌هایی که تا پایان سال 2014 میلادی برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شوند، حالا نوبت آن است که به سراغ ایکس‌باکس وان برویم. مایکروسافت برنامه‌های زیادی برای کنسول خود دارد و از لحاظ بازی هم چیزی کم نگذاشته است. می‌توانید مطمئن باشید که با خرید کنسول مایکروسافت هم، هیچ ضرری از این بابت متقبل نخواهید شد.


Diablo III Ultimate Evil Edition – بیست و هشتم مرداد

Diablo-III

دیابلو 3 بعد از سال‌ها برای رایانه‌های شخصی عرضه شد و بسیاری را خوشحال کرد. بعد از این‌که این بازی رکوردهای فروش و شلوغی سرور و … را جابجا کرد، قرار شد برای کنسول‌ها هم عرضه شود. این بازی بعد از مدتی برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 هم عرضه شد و دیگر در انحصار پی‌سی نبود. تا این‌که نسل بعد آمد و این بازی حتی در انحصار نسل هفتم هم باقی نماند. اکنون این بازی قرار است برای ایکس‌باکس وان هم عرضه شود. این نسخه از بازی بسته‌ِ الحاقی Reaper of Souls را نیز در بر خواهد داشت و امکانات بیشتری نسبت به نسخه‌‌ی رایانه‌های شخصی ارائه می‌دهد. همچنین کاربرانی که بازی را بر روی ایکس‌باکس 360 خود بازی کرده‌اند قادر خواهند بود تا با ایمپورت اطلاعات خود، بازی را روی ایکس‌باکس وان ادامه دهند.


Madden NFL 15 – چهارم شهریور

Madden-NFL-15

امسال برای اولین بار بازی Madden با در نظر گرفتن سخت‌افزارهای نسل جدید ساخته می‌شود.


Metro Redux – چهارم شهریور

Metro-2033-Redux

بازی‌های مترو بر روی پلتفرم مایکروسافت همیشه موفق عمل کرده است. شاید این دلیل است برای این‌که سازندگان دو بازی «مترو 2033» و «مترو: آخرین امید» می‌خواهند این دو بازی را برای ایکس‌باکس وان هم عرضه کنند. بهبودهای گرافیکی و کنترل بازی از جمله دستاوردهای این بسته‌ی جدید خواهد بود.


Dance Central Spotlight – یازده شهریور

استودیوی Harmonix این بازی را برای دارندگان ایکس‌باکس وان به ارمغان خواهد آورد. دنس سنترال همیشه جزو بازی‌هایی بوده که فروش و اقبال خوبی در میان بازی‌کنندگان داشته است و وسوسه انگیز است.


Warriors Orochi 3 Ultimate – یازدهم شهریور

Warriors-Orochi-3-Ultimate

علی‌رغم این‌که این بازی هک & اسلش استودیوی تکمو، خیلی حال و هوای ژاپنی دارد، اما برای کنسول آمریکایی مایکروسافت هم عرضه می‌شود، چون ظاهرا غیر از ژاپن در دیگر نقاط دنیا هم طرفدار دارد.


Destiny – هجدهم شهریور

Destiny

Bungie، استودیوی سازنده‌ی این عنوان، همین دیروز نسخه‌ی آزمایشی این بازی را برای همگان عرضه کرد. با این کار تقریبا چیزی برای گفتن وجود ندارد و خودتان می‌توانید این بازی را برای دقایقی تجربه کنید و به آن ایمان بیاورید. بانجی قول داده که این بازی نسل جدید را معنا می‌کند و با توجه به بتای عرضه شده ظاهرا به قول خود عمل کرده است. با این‌که همه در ابتدا فکر می کردند که این بازی در انحصار کنسول مایکروسافت باشد، اما علاوه بر ایکس‌باکس وان برای پلی‌استیشن 4 هم عرضه می‌شود.


NHL 15 – September 9 – هجدهم شهریور

NHL-15

از جمله خاصیت‌های NHL نسل جدید، گزارشگرهای جدید، ورزشگاه‌های جدید و فیزیک تغییر یافته است.


Disney Infinity: Marvel Super Heroes – اول مهر

Disney-Infinity-Marvel-Super-Heroes

یکی دیگر از عناوین مورد انتظار پاییز مخصوصا برای طرفداران کمیک. قهرمانان دنیای مارول امسال این‌جا دور هم جمع شده‌اند.


FIFA 15 اول مهر

FIFA-15

EA Sports با وعده‌ی تغییرات و بهبودهای بسیار به ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 بر می‌گردد. فیفا امسال باز هم مسی رو روی کاور دارد، اما به جز این تقریبا ثبات دیگری نداشته است و پر از تغییرات ریز و درشت است. میزان فروش بازی در سال‌های گذشته نشان داده است که خریداران فیفا پلتفرم‌های مایکروسافت  را برای این بازی ترجیح می‌دهند.


Forza Horizon 2 – هشتم مهر

forza horizon 2

استودیوی جانبی Playground بعد از تجربه‌ی موفق Horizon برای 360 این‌بار قسمت دوم از این بازی را با انجین فورتزا 5 برای نسل جدید ایکس‌باکس می‌سازد. این بازی انحصاری ایکس‌باکس وان برای دوست‌داران ماشین سواری آرکید پیشنهاد می‌شود.


Skylanders: Trap Team – سیزدهم مهر

Skylanders-Trap-Team

چهارمین بازی Skylanders برای نسل جدید عرضه می‌شود و بیش از 40 ضدقهرمان قابل بازی خواهد داشت.


Alien: Isolation – پانزدهم مهر

Alien-Isolation

بعد از این‌که آخرین بازی از این سری چندان راضی کننده نبود، سازندگان این بار قول بازگشت به ریشه‌ها داده‌اند و قرار است یک بازی سخت، نفس‌گیر و وحشت آور تحویل دهند.


Middle-earth: Shadow of Mordor – پانزدهم مهر

Middle-earth-Shadow-of-Mordor

سازندگان این بازی قول داده‌اند که یک تجربه‌ی بسیار نزدیک نسبت به نوشته‌های تالکین فقید تحویل بدهند. هر چند این یکی از جنبه‌های مثبت بازی است، اما چیزی که بیشتر ما را برای تجربه‌ی این بازی مشتاق کرده است، قابلیت “nemesis” دشمنان است. ظاهرا دشمنان قدر شما در بازی ملاقات‌هایتان را به خاطر می‌سپرند و اگر بعدا یک جا گیرتان آوردند انتقام خواهند گرفت!


NBA 2K15 – پانزدهم مهر

NBA-2k15

بعد از عرضه‌ی موفقیت آمیز شماره‌ی قبلی برای نسل جدید، NBA 2K15 با قدرت هرچه تمام‌تر باز می‌گردد. باید دید پرتاب سه امتیازی 2K وارد سبد ایکس‌باکس وان می‌شود یا نه!


NBA Live 15 – پانزدهم مهر

NBA-Live-15

الکترونیک آرتز در عرضه‌ی بازی بسکتبال اقبال چندانی نداشته، اما امسال می‌خواهد هر طور شده یک میدان برای خود دست و پا کند، به همین دلیل شاخ به شاخ NBA 2K15 در یک روز بازی خود را عرضه می‌کند. ببینیم شاخ کدام می‌شکند!


Project Spark – پانزدهم مهر

Project-Spark

این بازی که ساخته‌ی استودیوی Team Dakota است به شما این امکان را می‌دهد تا در یک دنیای آزاد خلاقیت به خرج بدهید و آن‌چه می‌خواهید خلق کنید. این بازی هم‌اکنون در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و بازی‌کنندگان می‌توانند آن را امتحان کنند. پیش‌بینی می‌شود که این بازی در تاریخ مقرر عرضه شود. تنها برای کنسول‌ نسل هشتم مایکروسافت: ایکس‌باکس وان.


The Evil Within – بیست و دوم مهر

The-Evil-Within

انتظارها برای عنوان وحشت‌بقای شینجی میکامی، خالق رزیدنت اویل بد جور بالا زده است. و البته حق داریم انتظار زیادی هم از این بازی داشته باشیم. بالاخره پدر رزیدنت اویل بعد از مدت‌ها به سبک وحشت برگشته و حق ندارند بازی بدی به ما تحویل دهد. حتا حق ندارد بازی خوبی هم تحویلمان دهد. این بازی باید خارق‌العاده و بی‌نظیر باشد! بی‌نظیر!


Disney Fantasia: Music Evolved – بیست و نهم مهر

FANTASIA-MUSIC-EVOLVED

استودیوی Harmonix بهتر از هر بازیساز دیگری توانسته سخت افزار «کینکت» را به کار بگیرد و برای آن بازی بسازد. بازی بعدی این استودیو هم موسیقی، حرکت و کینکت را در کنار هم به کار می‌بندد و لحظات خوشی را برای بازی‌کنندگان فراهم می‌کند. این بازی هم مثل دیگر بازی‌های این استودیو، شاد، رنگی، سرحال آور و البته، انحصاری مایکروسافت است!


Evolve  – بیست و نهم

EVOLVE

این بازی برگرفته از «چهاربازمانده» ساخته می‌شود و البته تغییراتی نسبت به آن داشته است از جمله این‌که به جای این‌که چهار بازیکن در مقابل هوش مصنوعی قرار بگیرند، یک نفر پنجم کنترل هیولای بزرگ قصه را به دست می‌گیرد و بدین ترتیب خبری از خطای هوش مصنوعی و تکراری شدن نیست.


Assassin’s Creed Unity – ششم آبان

Assassin's-Creed-Unity

قسمت بعدی از سری بازی‌های محبوب و پرطرفدار فرقه‌ی اساسین فقط برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل جدید عرضه می‌شود. یوبی‌سافت،‌ استودیوی سازنده‌ی این بازی قول‌های زیادی به بازی‌کنندگان داده است و بازی تا کنون نمایش‌های قابل قبولی داشته است. این بازی که در جریان انقلاب فرانسه می‌گذرد، با حفظ حال و هوای بازی‌های قبلی این سری، و ایجاد نوآوری و اعمال تغییرات «اساسین انقلابی» لقب گرفته است. آیا یوبی‌سافت، بعد از این‌که با عرضه‌ی مداوم و هرساله‌ی فرقه‌ی اساسین این بازی را تا حد زیادی از چشم گیمرها انداخته است، می‌تواند دوباره در دل آن‌ها جا باز کند؟ شاید پاریس قرن هیجدهم چاره ساز شود! شاید هم انجین جدید و گرافیک چشم نواز نسل بعد.


Lords of the Fallen – ششم آبان

Lords-of-the-Fallen

یک بازی بزرگ و غول‌پیکر که از ویژگی‌های گرافیکی زیادی بهره‌مند است. در این بازی گیمر باید کنترل «هارکین» عظیم‌الجثه را در دست گرفته و به عنوان آخرین امید زمینیان به مبارزه با نیروهای شیطانی بپردازد.


Sunset Overdrive – ششم آبان

Sunset-Overdrive

قبلا یک ویدئو از این بازی با هم دیده‌ایم. یک بازی فوق‌العاده هیجان انگیز و شاد و البته، کاملا حرفه‌ای و نفس‌گیر که توسط استودیوی Insomniac ساخته می‌شود و فقط برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


WWE 2K15 – ششم آبان

WWE-2K15

پاییز امسال طرفداران کشتی می‌توانند برای اولین بار با شخصیت‌های موردعلاقه‌شان در ایکس‌باکس وان دیدار کنند.


Costume Quest 2 – “Halloween” احتمالا 9 آبان

Costume-Quest-2

استودیوی کهنه‌کار و پرآوازه‌ی Double Fine اگرچه تاریخ دقیقی برای این بازی خود مشخص نکرده است، اما اعلام کرده آن را نزدیکی‌های جشن هالووین به بازار عرضه خواهد کرد.


Call of Duty: Advanced Warfare – سیزدهم آبان

Call-of-Duty-Advanced-Warfare

بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های هر سال و هر پلتفرمی ندای وظیفه است. این بار هم Sledgehammer Games وظیفه‌ی ساخت و توسعه‌ی ندای ویفه را دارد و بازی برای دومین بار بعد از عملیات سری 2، در آینده‌ی تکنولوژیک به انجام می‌رسد. بازی در سال 2054 و با حضور یک شخصیت منفی برجسته و مهم که بازیگر معروف هالیوود یعنی «کوین اسپیسی» عهده‌دار پرداخت آن است می‌گذرد. طرفداران ندای وظیفه مثل همیشه منتظر یک بخش آنلاین قوی و سرگرم‌کننده هم هستند، هر چند با وجود هنرنمایی کوین اسپیسی بیشتر حواس‌ها به بخش داستانی این بازی معطوف شده است. ندای وظیفه‌ی امسال که محصول اینفینیتی وارد و اسلج‌همر خواهد بود از جمله عناوین مشترک ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 است.


The Crew – بیستم آبان

The-Crew

یکی از بزرگترین و بلندپروازانه‌ترین بازی‌های نسل جدید، بازی رانندگی یوبی‌سافت است که توسط دو استودیوی بازی سازی خبره در امر ماشین بازی (!) ساخته می‌شود. خالقین بازی‌های «درایور» و «تست درایو» در کنار هم یک بازی بزرگ دنیای باز را ساخته‌اند که با قابلیت‌های اجتماعی جدیدش و نوآوری در چگونگی مسابقه‌ها چشم به موفقیت دارد.


Halo: The Master Chief Collection – بیستم آبان

Halo-Master-Chief-Collection

یکی از مهم‌ترین عناوین مایکروسافت در این سال برای ایکس‌باکس وان این کالکشن بی‌نظیر است. در این مجموعه 4 بازی از سری هیلو وجود دارد که در همه‌ی آن‌ها «مستر چیف» شخصیت اصلی است و به همین دلیل به «مجموعه‌ی مستر چیف» معروف شده است. این بازسازی علاوه بر این‌که می‌تواند تجدید خاطره‌ای برای طرفداران مستر چیف باشد، یک شانس بزرگ است برای کسانی که این بازی‌ها را در نسل گذشته از دست داده و اکنون می‌خواهند آن را تجربه کنند. علاوه بر این که گرافیک بازی بهبود داشته، همه‌ی نقشه‌های مولتی پلیر که تا کنون برای این بازی‌ها عرضه شده نیز در این مجموعه حاضر هستند. بعد از این‌که با این 4 بازی حسابی سرگرم شدید و هیلوی خونتان زد بالا، باید صبر کنید تا هیلو 5 هم عرضه شود و دیگر حسابی بترکاند. لازم به گفتن نیست که این بازی تنها برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


Dragon Age: Inquisition  – بیست و هفتم آبان

Dragon-Age-Inquisition

بازی نقش آفرینی BioWare یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال است که با تاخیری که شرکت سازنده در عرضه‌ی آن انداخت، در پاییز امسال باید منتظرش باشیم. «عصر اژدها» این بار با انجین «فراست بایت» ساخته می‌شود و جهانی چند برابر عظیم‌تر دارد. از ابتدای رونمایی از این عنوان بارها و بارها آن را با «اسکایریم» مقایسه کرده و نسبت به بزرگی جهان آن گمانه زنی می‌شد، و بسیاری می‌پنداشتند که این بازی برای استودیوی خوش‌نام و خوش آوازه‌‌ی بایوویر راه رفتن روی لبه‌ی تیغ است. اما بعدا با نمایش‌های این بازی و تصاویر و تریلرهای منتشر شده از آن، همه‌ی حدس و گمان‌ها تبدیل به انتظار شد، به طوری که بسیاری منتظرند تا این بازی مثل قسمت اولش مجددا حدود نقش آفرینی اکشن را جابجا کند.


Far Cry 4 – بیست و هفتم آبان

Far-Cry-4

«فارکرای 4» بعد از موفقیت یوبی‌سافت با فارکرای 3 خیلی زودتر از آن‌چه انتظار می‌رفت رونمایی شد و قرار است در پاییز امسال برای نسل جدید و رایانه‌های شخصی عرضه شود. باید دید این بازی با آن ضدقهرمان «صورتی پوش» می‌تواند موفقیت‌های قبلی را تکرار کند؟


Lara Croft and the Temple of Osiris – هجدهم آذر

Lara-Croft-and-the-Temple-of-Osiris

یکی از بازی‌های دوست داشتنی نسل هفتم، بازی هیجان انگیز و البته بی سر و صدایی به اسم «لارا کرافت و نگهبان روشنایی» بود. این بازی با یک دوربین ایزومتریک تحولی در بازی‌های این سری ایجاد کرد و توانست به جای گیر انداختن لارا در یک محیط کوچک، با خلق محیط‌های بزرگ و دشمنان غول‌پیکر یک قدم رو به جلو بردارد. بعد از آن البته، با عرضه‌ی «مقبره نورد» (Tomb Raider) تقریبا همه‌ی حواس‌ها از این بازی پرت شد. حالا Crystal Dynamics استودیوی سازنده‌ی این بازی، قرار است ادامه‌ی هر دو بازی را بسازد. این بازی که ابتدا عرضه می‌شود، ادامه‌ای برای بازی خوب و خوش ساخت Lara Croft and the Guardian of Light است و جزو آخرین بازی‌هایی است که در سال 2014 عرضه می‌شود. طرفداران زن ماجراجوی دنیای بازی‌های رایانه‌ای با این بازی خود را گرم کنند تا Tomb Raider از راه برسد.


سایر بازی‌ها

بازی‌هایی که در لیست بالا هستند، تاریخ دقیق عرضه دارند و اگر خدایی نکرده تاخیر نخورند، در همان تاریخ می‌توانید آن‌ها را از بازار تهیه کرده و بازی کنید. عناوین خوب و وسوسه کننده‌ای در میان آن‌ها دیده می‌شود. همان‌طور که حتما متوجه شده‌اید، برخی از بازی‌های لیست بین دو کنسول نسل جدید یعنی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 مشترک هستند و برای هر دو کنسول عرضه می‌شود. تفاوت را همیشه با بازی‌های انحصاری کنسول‌ها متوجه می‌شویم و این بار هم همین طور است. با این‌که به نظر می‌رسد انحصاری‌های ایکس‌باکس وان در سال جاری بهتر و بیشتر هستند، اما نباید فراموش کرد که سال 2015 سال اصلی رقابت محسوب می‌شود و هنوز برای قضاوت زود است.
در ادامه بازی‌هایی را لیست کرده‌ایم که قرار است در سال 2014 برای این کنسول عرضه شوند، اما هنوز ماه و روز انتشارشان مشخص نیست. در میان این بازی‌ها عناوین پر آوازه و مهمی دیده می‌شوند:

Awesomenauts Assemble

Awesomenauts-Assemble

این بازی در سبک MOBA (مبارزه‌ی چند نفره‌ی آنلاین) برای پنجمین پلتفرم مقصد خود عرضه می‌شود.


Aztez


Below

Below
طراحی مرحله‌ی چالش برانگیز این بازی ساخته‌ی استودیوی Capybara طرفداران «ارواح تاریک» و «افسانه‌ی زلدا» را مجذوب خود خواهد کرد.


Calibre 10 Racing Series


Castlestorm

Castlestorm
بازی دفاع از قلعه‌ی Zen Studios این بار برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.


Chariot
Chuck’s Challenge 3D
Defense Grid 2
Divekick Addition Edition


The Elder Scrolls Online

The-Elder-Scrolls-Online
بازی آنلاین کلان استودیوی «بتسدا» قبلا به طور موفقیت آمیز برای رایانه‌های شخصی عرضه شده و اکنون به ایکس‌باکس وان خواهد رسید. البته تاریخ دقیق عرضه‌ی آن مشخص نیست اما مثل بقیه‌ی بازی‌های این لیست انتظار می‌رود تا پایان سال 2014 میلادی به بازار بیاید.


Fenix Rage
Forced


Fru

Fru


The Golf Club


Grand Theft Auto V

GTA-V
راکستار به طور ضمنی عرضه‌ی این بازی را در پاییز تایید کرده است.


Gunscape
Habitat
Hyper Light Drifter
IDARB – It Draws a Red Box


Just Dance 2015

Just-Dance-2015
یوبی‌سافت هر ساله با عرضه‌ی جاست دنس بازار را به نفع خود تکان می‌دهد و تعجبی ندارد که امسال این بازی را برای نسل جدید هم عرضه کند.


Kickbeat

Kickbeat
بازی دیگری از Zen Studios که این‌بار موسیقی را با کونگ فو تلفیق کرده است!


The Last Tinker


Lego Batman 3: Beyond Gotham

Lego-Batman-3-Beyond-Gotham


Minecraft: Xbox One Edition

Minecraft-Xbox-One-Edition


Ori and the Blind Forest
Payday 2: Crimewave Edition
Pinball Arcade
Recreations of classic pinball tables


Project CARS

Project-CARS

این بازی شاید به خاطر وجود دو رقیب قدر، یکی “The Crew” از یوبی‌سافت و دیگری «درایوکلاب» سونی هنوز تکلیفش را با بازار مشخص نکرده و تاریخ دقیق عرضه ندارد.


QUBE: Directors Cut

QUBE-Directors-Cut


Riptide GP2
Sixty Second Shooter Prime
SlashDash
Spectra: 8-bit Racing


The Walking Dead Season One

Walking-Dead-season-one
Telltale  بازی ماجرایی خود را همراه با «لی» و «کلمنتاین» محبوب به دستگاه‌های امروزی‌تر می‌آورد. فصل اول به صورت کامل منتشر می‌شود. فصل دوم از این سری بازی‌ هم به تازگی کامل شده است و به صورت فیزیکی و دیجیتال برای نسل جدید کنسول‌ها هم عرضه خواهد شد. تاریخ دقیق فصل اول و دوم مردگان متحرک مشخص نیست اما پیش‌بینی می‌شود که فصل دوم دیرتر از فصل اول به انتشار برسد.


The Walking Dead Season Two

The-Walking-Dead-Season-Two


Wulverblade


The Wolf Among Us

The-Wolf-Among-Us


لیست پرباری است. پربازی است! انتخاب با خودتان است. ایکس‌باکس وان یا پلی‌استیشن 4، شاید فرق چندانی نداشته باشد. اگر نمی‌خواهید این همه بازی جذاب را از دست ندهید، باید دست به جیب شوید!

GameInformer

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

15 نظر برای این مطلب
  1. حمید می‌گوید

    من دنبال بازی جدیدم هر قیمت بود اشکال نداره فقط بازی جدید .

  2. computer می‌گوید

    باید منتظر پلی استیشن 5 باشیم دوستان به نظر شما بهتره

  3. computer می‌گوید

    اقا جواد پلی استیشن 4 بهتره

  4. computer می‌گوید

    نه اقا حمزه پلی استیشن همیشه اول بوده و خواهد بود

  5. ماىده می‌گوید

    الان بازی جاست دنس برای ایکس باکس وان تو ایران هست؟؟

  6. Hamzeh می‌گوید

    حق همیشه با ایکس باکس فهمیدین یا نه

  7. ابراهیم می‌گوید

    کاش قیمت بازی هارم مینوشتید

  8. MaHNoOsH می‌گوید

    سلام، میشه اسم بازی هایی که با کینکت هست رو بگید؟

  9. افشین می‌گوید

    کاش می شد دانلود کرد این بازی ها رو

  10. javade می‌گوید

    سلام . کدام بهترین است ?
    1.xbox one
    2.PS4

    1. Hamzeh می‌گوید

      خوب اینکه معلوم داداش

    2. homayuon می‌گوید

      xbax one

  11. مصطفی می‌گوید

    میتونید لیست بازیهای ایکس باکس وان که از کینکت استفاده میکنه رو در سایت بذارید

  12. Kratos می‌گوید

    اخباری که تو سایتتون قرار میدید، خیلی متنوعن
    برای من جای خالی نارنجی رو پر کردید
    جای تقدیر و تشکر داره

    اگه یه سیستم امتیازدهی هم به مطالبتون اضافه کنید، فک کنم کسایی که زمان کمتری دارن، بتونن استفاده بیشتری از مطالبتون ببرن

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      ممنونبم. به زودی تغییرات جدید رو در سایت خواهید دید.
      سپاس