کشته شدن یک زن هنگامی که قصد نجات تلفن همراه خود از خانه آتش گرفته را داشت

این واقعیت که وسایل دیجیتالی و یا هر شئ دیگری در برابر جان انسان بسیار بی‌ارزش است انکارناپذیر است؛ اما یک زن 44 ساله اهل ایلینوی آمریکا به خاطر نجات موبایلش از خانه‌ی آتش‌گرفته‌اش خود را به کشتن داد.

3

خانم Wendy Rybolt ابتدا از آتش شعله‌ور درون خانه‌اش خود و دخترش را نجات داد ولی وقتی به بیرون خانه رسیدند تصمیم گرفت که به داخل خانه‌ی در حال سوختنش پا بگذارد و تلفن همراهش را از آتش مشتعل نجات دهد.

ابتدا پلیس محلی در صحنه حاضر شد و در تلاش بود تا وندی را از آتش نجات دهد اما آتش به حدی شعله‌ور شده بود که از دست پلیس کاری برنیامد و حتی یک افسر پلیس هم مجروح شد. در همین زمان آتش نشانی از راه رسید اما این خانم جان به جان‌آفرین تسلیم کرده بود و در دود دچار خفگی شده بود.

برایان فنگل، فرمانده‌ی پلیس Bartonville می‌گوید:

اشیاء چیزی هستند که قابل جایگزینی هستند. شما هیچ‌گاه نیازی به برگشت و نجات وسایل ندارید. در این مورد دود غلیظ وجود داشت و کربن مونوکسید می‌تواند شما را خفه کند به طوری‌که متوجه نشوید.

واضح است که جان انسان با ارزش‌تر از هرچیزی است و مشخص نیست این خانم چطور جرئت کرده به خاطر تلفن همراهش پا به آتش و دود بگذارد و زندگی خود را از دست بدهد و دخترش را تنها بگذارد.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. حمیدرضا می‌گوید

    تنها چیزی که در انسان حد و مرزی نداره همین “حماقت” هست!

  2. مهرداد می‌گوید

    واقعا انسان گاهی اوقات یه کارهایی میکنه که فقط لقب احمقانه میشه بهش داد

  3. سام می‌گوید

    خیلی سایت بروز و خوبی دارید و از سایت های خیلی معروف ایران خیلی از خبر ها رو زودتر و کامل تر میذارید واقعا ممنون.
    اما لطف کنید این جور خبر ها رو نگذارید چون واقعا جز ناراحتی باری برای خواننده نداره.ادم وقتی به اون دختربچه فکر می کنه ناراحت میشه.من به خاطر علاقه ی شخصیم دوست دارم از تازه های تکنولوژی با خبر بشم و سایت شما به خوبی می تونه کمکم کنه اما دوست ندارم توی سایت های مربوط به تکنولوژی چنین خبر هایی رو بخونم.
    باز هم تشکر می کنم از زحماتتون و اصلا قصد ندارم زحمتی که حتی برای این خبر کشیده شده رو بی ارزش جلوه بدم فقط خواستم نظر شخصیم رو بگم.با تشکر