ببینید: وقتی طراح فاینال فانتزی دست به طراحی بتمن می‌زند!

در جریان نمایشگاه Comic-Con که در شهر سن‌دیگو کالیفرنیا برگزار می‌شود آقای تتسویا نومورا، طراح شخصیت‌های بازی فاینال فانتزی و سازنده‌ی بازی Kingdom Hearts، دست به طراحی شخصیت بتمن زده و به کلی ماهیت آن را تغییر داده!

0

در جریان این نمیاشگاه هم‌چنین DC Comics و Square Enix طراحان شخصیت بتمن از مجسمه‌ی این شخصیت یا همان Action Figure بتمن با قیمت 100 دلار رونمایی کرده‌اند که تحت عنوان سری Variant Play Arts Kai به بازار عرضه خواهد شد و طراح آن همین آقای تتسویا نومورا است.

به نظر می‌رسد این نگاه منحصربه‌فرد آقای نومورا به شخصیت بتمن برای خیلی‌ها جالب نباشد اما زیبایی خاص خودش را دارد. به نظر نمی‌رسد این کاراکتر در بازی Kingdom Hearts هم استفاده شود چون شرکت دیزنی مالک Marvel است. بد نیست بدانید DC و Marvel دو داستان جدا هستند با شخصیت‌های متفاوت که دو برادر این دو داستان جدا را نوشته‌اند.

در ادامه می‌توانید با کلیک روی تصاویر آن‌ها را در اندازه‌ی اصلی ببینید.

IGN

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.